ok dude, uitbonen die habquote:Op maandag 8 maart 2004 22:08 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
fucking relaxed!
check http://www.blue-tomato.atquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:32 schreef Ultimora het volgende:
zijn er in nederland ook nog winkels met een assortiment aan alpine boards eigenlijk? of is het allemaal freestyle/ride etc? hier in de regio (Meppel, Hoogeveen, Zwolle) kon ik maar 2 alpine boards vinden die allebei ook nog te kort waren (ik zit tegen de 2 meter aan te hikken)
ok tnx voor de link.. ik ben namelijk niet zo'n freestyle fan qua boards, ik vind t allemaal maar vaag rijden, en mis scherpte er in. mischien heb ik altijd op foute boards getest, maar t kan me niet echt bekoren. geef mij maar lekker hardboots en een sma langl board, en ik ben tevreden. overigens zal ik deze week ook ff mijn foto's online gooien van Gargellen (montafon, oostenrijk) dan kan ik de rest ook nog een beetje laten genieten van de poeder daarzoquote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
check http://www.blue-tomato.at
Het is wel oostenrijk maar wel gratis verzenden etc, keuze is daar groter dan in NL, het is niet echt een hit in nl weetje...
hammer, zijn idd niet slecht. en hebben een hele mooie print...\quote:Op maandag 8 maart 2004 18:16 schreef De_Warme_bakker het volgende:
welke bindingen wist hij niet... of in ieder geval, hij kon et wel nazoeken, maar ze zaak ging dicht...
bij de andere aanbiedingboards (ook incl. bindingen) waar al wel bindingen opzaken zaten voornamelijk F2 en burton...
en een wideboard was wel aan te raden zei die (maat 46 ongeveer...)
Dude, die fucking Siem de fucking Jong is echt fucking relaxed, ik heb daar ook mijn fucking relaxte sneeuwfuckschep gekocht.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
..
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Dude, die fucking Siem de fucking Jong is echt fucking relaxed, ik heb daar ook mijn fucking relaxte sneeuwfuckschep gekocht.
Peace out
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
aight bro!
Morgen dikke fucking vette jam sessie @ peer man, lekker jibben daar joh, rete lauwe shit daar altijd!
peace out bro!
Ik denk dat ik me cam iedergeval meeneem ja.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:32 schreef 360sjors het volgende:
[..]
Maak je wat pix morgen???
Als ik m'n plank weer hier in de buurt heb ga ik 'n keer mee naar Peer, ben benieuwd naar dat baantje!!
Hey! Die zitten in Schladming, daar was ik een paar weken geleden nog. Stoere shop hebben ze daar.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 09:36 schreef Thermo het volgende:
[..]
check http://www.blue-tomato.at
Het is wel oostenrijk maar wel gratis verzenden etc, keuze is daar groter dan in NL, het is niet echt een hit in nl weetje...
Hey Thermo, ken jij toevallig Antonie en Seppe????quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
aight bro!
Morgen dikke fucking vette jam sessie @ peer man, lekker jibben daar joh, rete lauwe shit daar altijd!
peace out bro!
thanks... ff kijken of ik nog langs kan gaan voor mijn wintersportquote:Op dinsdag 9 maart 2004 21:57 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@DarkChylde
die zaak heet 'Siem de Jong sports' en zit in Delft/den hoorn...
www.siem.nl volgens mij...
enne... die hammer is voor mij...
ze hadden ook een andere hammer, ook fucking relaxed, voor 200 flippo's.
lengte viel mij alleen tegen (163 als ik me niet vergis)
Wel nie 1 2 3, maar ik denk dat dat die 2 zijn die ook die kicker voor de kinked rail landen op de kinked.... en daarna die quarter altijd veel te ziek pakken..quote:Op woensdag 10 maart 2004 10:17 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hey Thermo, ken jij toevallig Antonie en Seppe????
2 kids van 13 en 14 jaar die zich helemaal gek spinnen op de kicker in Peer.
Heb er een paar weken geleden nog een middagje of 2 mee gejammed
Moh ik weet alleen dat ze op de kicker een 900 kunnen springen en dat ze mee doen aan het wereldjeugdkampioenschap. Maar anyway, ze kunnen wel sick freestylen.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:02 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wel nie 1 2 3, maar ik denk dat dat die 2 zijn die ook die kicker voor de kinked rail landen op de kinked.... en daarna die quarter altijd veel te ziek pakken..
270..kinked...270... vonken maar!
![]()
brute shit... er zit daar veel jong volk, wa belse pro boarders zeggen ook dat daar de toekomst zitquote:Op woensdag 10 maart 2004 15:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
Moh ik weet alleen dat ze op de kicker een 900 kunnen springen en dat ze mee doen aan het wereldjeugdkampioenschap. Maar anyway, ze kunnen wel sick freestylen.
Wel leuk want ik heb een back country tripje met ze gemaakt. Wel grappig dat ik ze nog wat kon leren ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |