En als je daar kritiek op hebt, dan wordt je gewezen op het feit dat je het niet hoeft te lezen, of ernaar hoeft te luisteren.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:03 schreef Tiemie het volgende:
En die topicspam mag ook wel eens ophouden, als ik dat zou doen was ik allang voor een paar weken gebanned
Gezeur inderdaadquote:Op zondag 7 maart 2004 01:04 schreef Lord Dreamer het volgende:
gezemel en gezuer dit![]()
idd, vooral qua muziekquote:Op zondag 7 maart 2004 01:07 schreef erikkll het volgende:
ik vind actionradio eigenlijk leuker om te luisteren.
eigenlijk meer vanwege het feit dat er niet wordt gesprokenquote:Op zondag 7 maart 2004 01:07 schreef Tiemie het volgende:
[..]
idd, vooral qua muziek
belangrijk aspect in dit topic.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:18 schreef erikkll het volgende:
[..]
eigenlijk meer vanwege het feit dat er niet wordt gesproken
En kritiek kunnen ze al helemaal niet hebbenquote:Op zondag 7 maart 2004 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Zeikerd
Jawel hoorquote:Op zondag 7 maart 2004 01:19 schreef Vampier het volgende:
[..]
En kritiek kunnen ze al helemaal niet hebben
Nee, openstaan voor kritiek heet dat SC. Kritiek waar je misschien iets mee zou kunnen doen. De poep en sex grapjes kennen we nu wel. Het is niet orgineel en jullie brengen het niet orgineel. Je hebt vats genoeg creativiteit om er wel weer wat leuks van te maken. De gedichten van vleermuis zijn b.v. geniaal. Da's amusement.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:16 schreef SunChaser het volgende:
Zeikerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |