Het verschil tussen een blender en staafmixer is idd redelijk klein. Bij een blender zit het mes onder in een beker, bij een staafmixer aan het einde van een lange staaf. Beide heeft z'n voor en nadelen.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:42 schreef tulpje6 het volgende:
Ik heb even op internet gezocht naar blenders maar ik kom vaak bij staafmixers uit....is een staafmixer eigenlijk hetzelfde als een blender, maar dan zonder mengbak erbij?? Dat je gewoon zelf een mengkannetje moet pakken maar dat er voor de rest hetzelfde gebeurd?? Dan kan ik nl denk ik beter een staafmixer kopen: voordeliger, de mesjes zitten niet in de mengkan vast, meer mogelijkheden (kan soms ook hakken/ kloppen/ mixen en dat kan een blender vaak niet, die mengt en pureert alleen).
Als je met een staafmixer hetzelfde kan als met een blender (shakes maken en sappen mengen) dan schaf ik denk ik maar een staafmixer aan ipv een blender.
Or am I wrong en is een staafmixer toch iets heel anders??
T probleem met een staafmixer is misschien wel dat al het sap en fruit uit je mengkan vliegt.....bij een blender zitten de mesjes in de kan en doe je de kan dicht dus kan er niks uitvliegen....bij een staafmixer moet je je net als bij een mixer met je hand een beetje de opening bedekken denk ik....ik vrees dat een staafmixer dus nogal knoeit...of valt dat mee?
Volgens mij hoort koffiemelk daar niet echt in thuisquote:Op maandag 8 maart 2004 16:12 schreef Martineke het volgende:
pina collada Mmmmmm ;P
ananas sap
rum
koffiemelk
cocosmelk
beetje suiker
en ijsblokjes
Tijdens mijn stage maakte we hem altijd met malibu. Geeft wat sterkere kokossmaak.quote:Op maandag 8 maart 2004 16:34 schreef ooops het volgende:
even opgezocht in m'n bartenders boek:
pina colada:
5cl White rum
10cl Pineapple Juice
5cl Coconut cream
Crushed ice
dat is hem
Neem dan een blender waar ook een ijsblokjes machine in verwerkt zit. Er zit dan een knop op om automatisch ijs toe te voegen. Echt ideaal voor het maken van cocktailsquote:Op maandag 8 maart 2004 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik wil deze blender nog eens hebben
[afbeelding]
Wat moet ik daar nou mee, ben geen cafe.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 00:36 schreef ooops het volgende:
[..]
Neem dan een blender waar ook een ijsblokjes machine in verwerkt zit. Er zit dan een knop op om automatisch ijs toe te voegen. Echt ideaal voor het maken van cocktails
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |