Die vent dacht, dat wordt straks weer groupies scoren.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:20 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Haha ja wat een slappe smoes he, je zag Henkjan ook al bedenkelijk kijken toen Robin dat zei.
Maar goed al die soppende breezerbakvissen die op hem stemmen wilden natuurlijk allemaal dat snoepje op zijn tong zijn. Goed uitgekiend van Robin dus!
Wat een haat weer voor iemand van tv..quote:Op zondag 7 maart 2004 00:22 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik had haar liever op de electrische stoel gezien.!
Dan had ze pas echt kunnen zeggen "This rocks"quote:Op zondag 7 maart 2004 00:22 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik had haar liever op de electrische stoel gezien.!
Ja, je kan ook overdrijven, t'is gewoon een commercieel spelletjequote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef Lamb het volgende:
[..]
Wat een haat weer voor iemand van tv..
''Welcome to my crib'' wordt dan ''Welcome to my funeral''quote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef Glamazon het volgende:
[..]
Dan had ze pas echt kunnen zeggen "This rocks"
Zekerweten, ik vind dat je mensen echt niet zomaar moet beledigen, maar zo iemand als Alice vraagt er gewoon om. Het is een ondankbaar arrogante del, die het gewoon niet verdient. Als ze zich wat bescheidener op zou stellen en zich wat socialer zou voordoen, dan was het wat anders. Maar dit kan gewoon niet door de beugel.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef XTANiUM het volgende:
Yeah Kroketeer, wij delen de goede mening vanavond :d
Ik betaal geld voor het aanbod op televisie en ik wens niet iemand als Alice voor mijn beeldbuis te zien verschijnen. Als ik haar dan achter glas moet zien, dan liever in een hoerenbuurt waar ze beter tot haar recht komt.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef Lamb het volgende:
[..]
Wat een haat weer voor iemand van tv..
quote:Alice Hoes was vroeger geen lieverdje. De winnares van de wildcardronde gisteren was een gehaat persoon op haar middelbare school (Trinitas College Locatie Han Fortmann te Heerhugowaard).
Pesterijen als mensen bedreigen, mensen opstoken tot pesterijen, leerlingen het leven zuur maken, arrogant zijn, spullen beschadigen of ontvreemden en maak zo het rijtje maar compleet... En dat moet de nieuwe idool worden? Ik denk dat we haar maar net zo hard moeten behandelen en haar er meteen uitstemmen...
Check haar gastenboek
Helaas zijn wel een groot aantal reacties al verwijderd daar.
Overigens is de webmaster van Alice Hoes een vlug ventje want de site is inmiddels regelmatig offline!
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:29 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik betaal geld voor het aanbod op televisie en ik wens niet iemand als Alice voor mijn beeldbuis te zien verschijnen. Als ik haar dan achter glas moet zien, dan liever in een hoerenbuurt waar ze beter tot haar recht komt.
Het is onmogelijk iets op tv uit te zenden wat heel de wereld bevalt. Als je dr niet aan kan zien, zap je weg, of je maakt je er gewoon niet zo druk om..quote:Op zondag 7 maart 2004 00:29 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Ik betaal geld voor het aanbod op televisie en ik wens niet iemand als Alice voor mijn beeldbuis te zien verschijnen. Als ik haar dan achter glas moet zien, dan liever in een hoerenbuurt waar ze beter tot haar recht komt.
Op wie reageer je nuquote:Op zondag 7 maart 2004 00:30 schreef Lamb het volgende:
Beledig haar dan ook niet zo maar.
Ik vind haar ook nogal dom overkomen, en ik vind dr gewoon niks. Maar hallo, het is tv, wind je niet op man..
Verbaast me helemaal niks. Die gans moet verwijderd worden uit de volgende show. Weg ermee, door de plee!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:29 schreef -Hans- het volgende:
OMG uit het Alice fantopic.
[..]
Kroketeer oid.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Op wie reageer je nu![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:33 schreef brotherlouie98 het volgende:
Doe eens niet zo onaardig over dat lekkere mokkel Alice. Damn dat wijf lijkt me echt een wild zuigertje. Dus zij dient te blijven.
Volgende week moet die Irma eruit, want dat is toch 3x niks, met name haar looks
Lekkere mokkel? Je hebt het over die vette hap met rattengif?quote:Op zondag 7 maart 2004 00:33 schreef brotherlouie98 het volgende:
Doe eens niet zo onaardig over dat lekkere mokkel Alice. Damn dat wijf lijkt me echt een wild zuigertje. Dus zij dient te blijven.
Volgende week moet die Irma eruit, want dat is toch 3x niks, met name haar looks
Vet?quote:Op zondag 7 maart 2004 00:34 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Lekkere mokkel? Je hebt het over die vette hap met rattengif?
Ja, dat ben ik. Kijk ik zal mijn naam bij deze even toelichten. Het is een samenvoeging van "kroket" en "rocketeer" (denk aan de filmquote:Op zondag 7 maart 2004 00:32 schreef Lamb het volgende:
[..]
Kroketeer oid.
Kom op, alles behalve slank. Ze is misschien niet moddervet, maar wel behoorlijk gezet.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:35 schreef Lamb het volgende:
[..]
Vet?
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:36 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Kom op, alles behalve slank. Ze is misschien niet moddervet, maar wel behoorlijk gezet.
Haar hoofd. Tja, in Idols-land is dat nu eenmaal funest. Daar zal ze toch echt slanker voor moeten zijn. Maar ze ljikt me wel het type dat tot het extreme gaat en na iedere maaltijd haar vingertje in haar strotje steekt om maar niet teveel kilo's aan te komen. Jongen, denk toch na, Alice is een klassiek type en in zo'n geval: beter voorkomen dan genezen. Dus wegstemmen dat wijf.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:37 schreef Lamb het volgende:
[..]
Ze heeft alleen wat vet bij dr schouders. Maar verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |