Jaquote:Op zondag 7 maart 2004 00:04 schreef R_ON het volgende:
Ik vond trouwens het begin van Idols helemaal goed. Spetterende show. Dat nr. zongen ze goed hoor. Sow.
Nee, helemaal niet. Maar ik pretendeer dan ook geen vloeiend Engels te kunnen spreken. Zo'n del als Alice die constant probeert op te vallen met stompzinnige Engelse leuzen geeft daarbij ook goed te kennen, dat datzelfde Engels van haar stront is. Overigens kunnen we opmaken uit haar "zang" dat ze zelfs daar het Engels niet beheerst.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:04 schreef marcom2 het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou horen aan 3 zinnetjes die ze daadwerkelijk heeft gezegd, hebben we het niet over het zingen, beetje kortzichtig, jij spreekt waarschijnlijk vloeiend engels...![]()
Mijn steun heb jequote:Op zondag 7 maart 2004 00:06 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik pretendeer dan ook geen vloeiend Engels te kunnen spreken. Zo'n del als Alice die constant probeert op te vallen met stompzinnige Engelse leuzen geeft daarbij ook goed te kennen, dat datzelfde Engels van haar stront is. Overigens kunnen we opmaken uit haar "zang" dat ze zelfs daar het Engels niet beheerst.
Te dom om zich te realiseren dat ze wel de één-na-laatste was.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:06 schreef Glamazon het volgende:
Wel weer een boost voor Alice d'r toch al vrij grote ego dat ze toch nog door mocht... "Haha ik ben toch niet laaatste" denkt ze nu vast
Ik doe meequote:Op zondag 7 maart 2004 00:04 schreef Kroketeer het volgende:
Zullen we een nationale campagne tegen Alice opzetten? Zodat we haar helemaal gaan terroriseren en haar daarmee duidelijk maken dat ze zich nooit meer op de Nederlandse buis moet vertonen!
Omdat ze er toch volgende week uitvliegt. Zinloze energie, dus.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Waarom starte we niet het ALICE-HATE-topic?????![]()
De slechtste uitspraak van het Engels blijft toch nog steeds van Robin. Zijn uitspraak is echt tenenkrommend, moet echt nodig op Engelse les.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:06 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar ik pretendeer dan ook geen vloeiend Engels te kunnen spreken. Zo'n del als Alice die constant probeert op te vallen met stompzinnige Engelse leuzen geeft daarbij ook goed te kennen, dat datzelfde Engels van haar stront is. Overigens kunnen we opmaken uit haar "zang" dat ze zelfs daar het Engels niet beheerst.
Is nog niet zeker hoor.....quote:Op zondag 7 maart 2004 00:08 schreef Jammie het volgende:
[..]
Omdat ze er toch volgende week uitvliegt. Zinloze energie, dus.
Ga jij je geld aan haar verkloten dan??quote:Op zondag 7 maart 2004 00:08 schreef funmaster het volgende:
[..]
Is nog niet zeker hoor.....
Vooruit, de week erna dan. Maar vliegen doet ze.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:08 schreef funmaster het volgende:
[..]
Is nog niet zeker hoor.....
En hard.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:09 schreef Jammie het volgende:
[..]
Vooruit, de week erna dan. Maar vliegen doet ze.![]()
Toch wel grappig, je merkte gewoon dat het vermeed werd.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:10 schreef -moi- het volgende:
die foto's van marlies stonden ook voor mn ogen toen ze optrad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |