Hij zong soms wel erg zacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:59 schreef -moi- het volgende:
ik vond Boris vanavond eigenlijk helemaal niet zooo goed.
Alice beter dan Irma? Laat me niet lachen zeg.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:59 schreef marcom2 het volgende:
Volgende week Irma er uit gok ik op, Alice is gewoon goed!!!
Klonk helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:59 schreef Sweetlay-d het volgende:
tis duidelijk dat er meer mensen volgend week voor irma zullen stemmen! En verder wat was boris goed zeg!!! Echt zo lekker hoe hij zingt!!
Het nummer was helemaal niks, sprak niet aan. Maar zijn zang is echt super. Veel beter dan Jim, Jamai etcetera. Veel hoger niveau.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:59 schreef -moi- het volgende:
ik vond Boris vanavond eigenlijk helemaal niet zooo goed.
Hij brengt het gewoon ontzettend leuk. Echt heel leukquote:Op zondag 7 maart 2004 00:00 schreef mliez het volgende:
Wat zien die mensen toch in Eric??
Nu Frank er niet meer inzit hebben we Eric nogquote:Op zondag 7 maart 2004 00:00 schreef mliez het volgende:
Wat zien die mensen toch in Eric??
JK zei "In the pocket" als grapjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:56 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Volgens mij was zij degene die nu zei: "it rocks!" of iets dergelijks. "In the pocket," heb ik niet gehoord. Maar goed, het is Alice, wat eruit komt aan taal is bij haar nooit interessant dus "who cares!".
Ontzettend veel geld. Laten we eerlijk zijn, dat soort meisjes zijn vaak van die domme gansjes zonder hersenen. Lekker gillen en gillen, laat die stembandjes maar creperen. Laten we hopen dat ze zich failliet smsen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:59 schreef Lamb het volgende:
Wat ontzettend irritant trouwens, al die meisjes die heel hard gaan gillen als Tooske de naam van robin, ron, of een andere jongen gaan noemen. Vraag me af voor hoeveel geld ze wel niet smsen..
Steenkolen Engels zul je bedoelen. Goed Engels is anders, maar ja, daar moet je Alice voor heten.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:02 schreef Svensational het volgende:
Ik hoop dat Alice volgende week haar haar normaal doet, en dat ze een leuk liedje zingt. En ze moet ophouden de helft van de tijd engels te praten.
Okee. Jij snapt het dus echt niet, blijkbaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:59 schreef marcom2 het volgende:
Volgende week Irma er uit gok ik op, Alice is gewoon goed!!!
Ja inderdaad. Erg ver zal die niet komen nee, maar hoe die het doet is zeker leukquote:Op zondag 7 maart 2004 00:02 schreef Jammie het volgende:
Eric is entertainment, leuk voor de eerste weken. Ik vind het ook wel leuk, maar hoor liever Robbie Williams en Sammy Davis.
Hoe kan je dat nou horen aan 3 zinnetjes die ze daadwerkelijk heeft gezegd, hebben we het niet over het zingen, beetje kortzichtig, jij spreekt waarschijnlijk vloeiend engels...quote:Op zondag 7 maart 2004 00:02 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Steenkolen Engels zul je bedoelen. Goed Engels is anders, maar ja, daar moet je Alice voor heten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |