Mee eens.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:10 schreef schatje het volgende:
Ja, het is nu wel leuk geweest. Je hebt je punt gemaakt. Nu graag weer lekker gezellig.
Die arrogantie komt niet vanzelf. Iets, iemand of een combinatie daarvan heeft dat bewerkstelligd. Iemand die vaak te horen krijgt dat hij/zij er leuk uitziet, leuk kan zingen of populair is/was op school kan op een gegeven moment een vertekend beeld van zichzelf krijgen. Als je dat niet kan relativeren wordt de kans op een arrogante houding alsmaar groter.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:10 schreef Lamb het volgende:
Ik vind veel arrogante mensen, die er de redenen ook voor hebben, juist iets onbereikbaars hebben wat ze ontzettend aantrekkelijk kan maken.
Uiterlijk, Innerlijk, opvallende talenten, zoveel eigenlijk.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:11 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
En wat zouden die redenen dan kunnen zijn?
Dat zijn geen redenen. Dat denken ze, maar dat slaat natuurlijk nergens op. Ik heb ook talenten, maar denk je dat ik me daardoor arrogant gedraag? Ik krijg er vaak genoeg complimenten over en heb meerdere malen gehoord dat ik er veel mee kan bereiken, maar dat verandert mij niet. Waarom niet? Omdat ik mijn waardigheid als mens graag wil behouden en dat wordt altijd gewaardeerd. Als ik arrogant ga doen, dan zal dat zeker afgekeurd worden en terecht.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:12 schreef Lamb het volgende:
[..]
Uiterlijk, Innerlijk, opvallende talenten, zoveel eigenlijk.
Innerlijk, dan moet je geluk hebben want vaak zijn arrogante mensen door en door verrot van binnen. Ik weet niet of Alice dat ook is, maar ik weet wel dat ze een paar vervelende trekjes heeft waar ik mij (en een boel anderen) zich aan storen.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:12 schreef Lamb het volgende:
[..]
Uiterlijk, Innerlijk, opvallende talenten, zoveel eigenlijk.
Inderdaad, ik vind bescheiden mensen die gewoon ergens goed in zijn en dit niet meteen van de daken schreeuwen aantrekkelijk. Tsja smaken verschillen, dat blijkt maar weer.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:17 schreef dunn0w het volgende:
ja daar ben ik het mee eens... niemand hoeft arrogant te doen.... je kunt je bewust zijn van je eigen talenten maar dat is iets heel iets anders..
Juist. Je moet je talenten dan gebruiken om iets goeds te doen voor anderen en de wereld. Ieder mens heeft zijn of haar eigen talenten en arrogant gaan lopen doen over de toevallige talenten van jezelf is gewoon zielig. Immers, iemand anders heeft eigen talenten en die doet er ook niet arrogant over.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:17 schreef dunn0w het volgende:
ja daar ben ik het mee eens... niemand hoeft arrogant te doen.... je kunt je bewust zijn van je eigen talenten maar dat is iets heel iets anders..
Maar dan moet ik er wel bij zeggen dat je ook mensen hebt die gewoon gissen naar complimenten, en daar ben ik dan weer wat minder voorstander van.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vind bescheiden mensen die gewoon ergens goed in zijn en dit niet meteen van de daken schreeuwen aantrekkelijk. Tsja smaken verschillen, dat blijkt maar weer.![]()
[Alice-modus]Ever heard of Michelle Mc Manus?[/Alice-modus]quote:Op zondag 7 maart 2004 00:41 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Je moet het wel binnen de kaders bekijken natuurlijk. IRL zal ze niet vet zijn, maar in Idols-land (showbizzland) wel. En dat zal een probleem voor haar worden.
Een onbereikbare, mysterieuze uitstraling (zie Hindquote:Op zondag 7 maart 2004 01:11 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
En wat zouden die redenen dan kunnen zijn?
Te rusten, volgende week een nieuwe ronde met nieuwe kansen.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:35 schreef Kroketeer het volgende:
Ik ga ook slapen. Trusten iedereen. Morgen is er weer een dag om Alice eens goed zwart te maken......
.
Kom je soms uit Drenthe, alleen daar zeggen ze moi.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:40 schreef -Hans- het volgende:
Okay tot ziens, moie![]()
"Nee ik wil jou fansite niet, ik wil alleen de officiële fansite" is dus niet arrogant, maar mysterieus? Oh.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Een onbereikbare, mysterieuze uitstraling (zie Hind) wordt vaak verward met arrogatnie
en nu ga ik écht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |