Het gehele forum door? Dat valt ook wel weer mee. Maar misschien is deze zwartmakerij een signaal voor haar foute gedrag? Waarom zoek je het probleem bij ons? Zij is het probleem.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:50 schreef Lamb het volgende:
[..]
Ik vind Alice ook vriendelijk, en niet arrogant. Wel irriteer ik me aan haar engelse zinnetjes en dat domme gegiechel. Maar daardoor maak ik dr niet over t hele forum zwart..
Ja dat is waar... kwil maar zegge dat het nog best eenz zou kunne dat die Irritante DEL bij de top 5 kompt ofzoooo ..wat ik btw niet hoop.. ik hoop dat ze er volgende week uitvliegt!!!!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:49 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Dat was ten eerste een jongen (dat maakt uit) en ten tweede heeft hij een beter karakter. Hij is tenminste vriendelijk een heeft niet zo'n arrogante houden.
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, algemeen Idols topic.![]()
Alleen Alice staat nu ff centraal, maar het kan ook zo een andere ' idol ' zijn.
Wie is ons? Ik zoek geen problemen bij "jullie", ik vind jou veels te overdreven reageren en daar wijs ik je op. En waarom is zij nou weer het probleem?quote:Op zondag 7 maart 2004 00:51 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Het gehele forum door? Dat valt ook wel weer mee. Maar misschien is deze zwartmakerij een signaal voor haar foute gedrag? Waarom zoek je het probleem bij ons? Zij is het probleem.
Dat ik heftig reageer is omdat ik ontzettend slecht tegen mensen zoals Alice kan. Als ik dan lees hoe zij altijd was op school enzo, dan wordt mijn beeld nogmaals bevestigd. Dat ze hier zwart gemaakt wordt, hoef jij je toch niet zo persoonlijk aan te trekken? Je neemt het allemaal veel te serieus op.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:51 schreef Lamb het volgende:
[..]
Nee sorry, ik vind Alice ook niks, maar ik vind jou reactie echt veeels te heftig voor iemand die je een uurtje in de week een paar keer op tv ziet. Tevens ben ik een vrouw, hetero en heb ik ook nog eens een vriend, dus nee ik ben niet verliefd op haar.
Ik wist gewoon dat je op "ons" zou reageren. Het is persoonlijk of niet? Persoonlijk tegen mij. Misschien moet je de algehele trent van dit topic nog eens rustig doorlezen, dan kom je er wel achter dat ik slechts meedoe in een grappig gesprek, die je echt niet zo serieus op moet vatten.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:52 schreef Lamb het volgende:
[..]
Wie is ons? Ik zoek geen problemen bij "jullie", ik vind jou veels te overdreven reageren en daar wijs ik je op. En waarom is zij nou weer het probleem?
Ik trek het me niet persoonlijk aan, dat ik heftig reageer komt omdat ik slecht tegen mensen kan die televisie zo ontzettend serieus nemen.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:53 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Dat ik heftig reageer is omdat ik ontzettend slecht tegen mensen zoals Alice kan. Als ik dan lees hoe zij altijd was op school enzo, dan wordt mijn beeld nogmaals bevestigd. Dat ze hier zwart gemaakt wordt, hoef jij je toch niet zo persoonlijk aan te trekken? Je neemt het allemaal veel te serieus op.
Kom op zeg, Alice is een persoon en de manier waarop zij zich op tv presenteert is hoe zij is en dat stoort me. Ik vind niet dat zij het verdient om door te gaan, omdat ze maar eens moet leren dat je met zo'n arrogante houding niets bereikt.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:55 schreef Lamb het volgende:
[..]
Ik trek het me niet persoonlijk aan, dat ik heftig reageer komt omdat ik slecht tegen mensen kan die televisie zo ontzettend serieus nemen.
Prima, van mij hoeft ze ook niet door te gaan. Reageer dan zoals je nu doet, net leek het net alsof ze je grootste vijand op aarde was en je de grootste hekel aan dr hebt.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:57 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Kom op zeg, Alice is een persoon en de manier waarop zij zich op tv presenteert is hoe zij is en dat stoort me. Ik vind niet dat zij het verdient om door te gaan, omdat ze maar eens moet leren dat je met zo'n arrogante houding niets bereikt.
Mijn grootste vijand? Nee hoor. Die moeite wil ik er niet eens voor doen. Een hekel aan haar? Ja, wel aan haar televiepersoonlijkheid. En ik moet mij sterk vergissen, wil die persoonlijkheid niet gebaseerd zijn op haar ware persoonlijkheid, als het al niet dezelfde persoonlijkheid is. Dat soort mensen, door de plee ermee!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:59 schreef Lamb het volgende:
[..]
Prima, van mij hoeft ze ook niet door te gaan. Reageer dan zoals je nu doet, net leek het net alsof ze je grootste vijand op aarde was en je de grootste hekel aan dr hebt.
Als je er geen moeite aan wilt verspillen, kraak dr dan niet zo ontzettend veel af zeg.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:00 schreef Kroketeer het volgende:
[..]
Mijn grootste vijand? Nee hoor. Die moeite wil ik er niet eens voor doen. Een hekel aan haar? Ja, wel aan haar televiepersoonlijkheid. En ik moet mij sterk vergissen, wil die persoonlijkheid niet gebaseerd zijn op haar ware persoonlijkheid, als het al niet dezelfde persoonlijkheid is. Dat soort mensen, door de plee ermee!
Ik kraak haar af omdat ik mij ergerde aan haar zonet op tv. Als je op zo'n manier op tv komt, moet je niet raar staan te kijken, wanneer mensen ook negatieve commentaar op je leveren. Als ze daar niet mee om kan gaan, dan kan ze net zo goed vanuit zichzelf al opstappen. Ik begrijp overigens echt niet waar jij je nu steeds zo druk over maakt.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:01 schreef Lamb het volgende:
[..]
Als je er geen moeite aan wilt verspillen, kraak dr dan niet zo ontzettend veel af zeg.
Als er dus iemand is die niet denkt dat hij goed genoeg is dan is het Eric wel imho...quote:Op zondag 7 maart 2004 01:03 schreef Magics het volgende:
Van mij hoeft Alice nog niet weg. Eric moet opzouten. Die kerel is echt niet goed genoeg maar denkt van wel. Daar irriteer ik me meer aan dan aan Alice eerlijk gezegd
Nee dat zat ik ook al te denken.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:05 schreef d10n het volgende:
[..]
Als er dus iemand is die niet denkt dat hij goed genoeg is dan is het Eric wel imho...
Je laat je misleiden door zijn schaapachtige nepsmile.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:05 schreef d10n het volgende:
[..]
Als er dus iemand is die niet denkt dat hij goed genoeg is dan is het Eric wel imho...
True, sluit ik mij verder bij aan.quote:Op zondag 7 maart 2004 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Alice is gewoon arrogant, Eric niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |