ja! inderdaad minder reclame!! normaal is het 3 keer per uur, en nu 2 keer geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vind dat er veel programma tussen de reclames zit.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, die heeft dat keelsnoepje ergens anders verstopt. Volgende week in Aktueel de uitslag.
Je had ook last van een keelsnoepje?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:49 schreef funmaster het volgende:
*weer terug is van de WC*
Nee hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je had ook last van een keelsnoepje?
Sexy juistquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef Toeps het volgende:
Alice zier er trouwens wel uit alsof ze te lang in de regen heeft gestaan. Verlept.
We zullen zien. Misschien heeft ze een andere popi uitspraak verzonnenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef BVO het volgende:
Als Alice vandaag ook maar één keer 'In the Pocket' zegt, gaat mijn stem niet naar haar![]()
Ik merk het...ga vooral doorquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vermaak me prima vanavond.
Ja, te lang gedoucht. De nattigheid druipt er vanaf.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef Toeps het volgende:
Alice zier er trouwens wel uit alsof ze te lang in de regen heeft gestaan. Verlept.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch jammer, dat er maar één per uitzending eruit vliegt.
ghehehequote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:51 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ik merk het...ga vooral door
Vind ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Sexy juist
Ik ook, het is dat Hind er niet bij is, maar anders was het een stuk leuker geweest dan vorig jaarquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik vermaak me prima vanavond.
of al juist te lang niet gedouchtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, te lang gedoucht. De nattigheid druipt er vanaf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |