De pamfletten hebben de tekst: 'Beste collega/geachte reiziger. Steeds maar weer die (terecht) razende reizigers te moeten uitleggen dat jij het ook niet weet. Steeds maar weer te moeten beamen dat het een puinzooi is. Steeds maar weer het hoongelach over je heen als je het NS klachtennummer geeft. Maar dat kan anders! Geef het telefoonummer van Huisinga en roep het om in de trein.'
Diverse conducteurs hebben al aan de oproep gehoor gegeven, en vragen passagiers naar de directie te bellen. Op het pamflet en in de oproepen wordt, naast het doorkiesnummer van de directeur, ook het persoonlijke e-mail adres van Huisinga gegeven.
Heeft iemand zijn nummer of mailadres al?
Weer extra files morgen dus?
quote:Nee, lekker rustig in de trein
Op donderdag 19 juli 2001 15:32 schreef golfer het volgende:
Weer extra files morgen dus?
Het is idd lullig dat alle conducteurs en machinisten het allemaal op hun bord krijgen, vaak kunnen die er ook weinig aan doen. Laat de directie maar eens bloeden voor hun wanbeleid!!
als er van die mongolen zijn die 'm willen bellen, bel hem dan in ieder geval wel op kantoor en niet prive... want dat vind ik helemaal smakeloos
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 17:17 schreef waspman het volgende:
ik vind het erg fout om 1 persoon persoonlijk aan te vallen vanwege die paar probleempjes waar de NS nu mee kampt...als er van die mongolen zijn die 'm willen bellen, bel hem dan in ieder geval wel op kantoor en niet prive... want dat vind ik helemaal smakeloos
Hij is toch de directeur?
Waar ga jij heen als je problemen hebt op je werk?
naar je collega?
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 17:17 schreef waspman het volgende:
ik vind het erg fout om 1 persoon persoonlijk aan te vallen vanwege die paar probleempjes waar de NS nu mee kampt...
Het zijn gewoon prutsers. Alleen omdat ze het monopolie hebben bestaan ze nog. Anders waren ze nu al jaren failliet.
En ja, de directeur is verantwoordelijk dus hij mag erop aangesproken worden. Wie anders
quote:het personeel is in zeer grote mate mede-verantwoordelijk, en uiteraard ook het bestuur
Op donderdag 19 juli 2001 18:23 schreef Schorpioen het volgende:[..]
paar probleempjes?
Het zijn gewoon prutsers. Alleen omdat ze het monopolie hebben bestaan ze nog. Anders waren ze nu al jaren failliet.
En ja, de directeur is verantwoordelijk dus hij mag erop aangesproken worden. Wie anders
quote:Dit is de goede?
Op donderdag 19 juli 2001 17:23 schreef Strolie75 het volgende:
<mailto:>huisinga@ns.nl
Maar, zoals gezegd, beetje zielig om persoonlijk één persoon aan te vallen.
quote:Waarom is dat zielig? Hij is toch uiteindelijk de eindverantwoordelijke.
Op vrijdag 20 juli 2001 13:43 schreef Unexplained het volgende:
Maar, zoals gezegd, beetje zielig om persoonlijk één persoon aan te vallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |