ja :')quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:52 schreef bixister het volgende:
(wat een enorme bink alweer, lily!)
Ja, dat vond ik ook toen ik zijn foto zagquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:42 schreef lily het volgende:
Luca lijkt wel wat op Christan![]()
ik krijg dat ook nog niet voor elkaar, babyfeetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:01 schreef babyfeet het volgende:
(moet toch eens allee namen uit mijn hoofd gaan leren)![]()
ik ben al zo incontinent als de pest maar op dat moment was ik niet de enige die het niet meer hield in de kamerquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:40 schreef babyfeet het volgende:
zijn leuke foto's knorretje
maar bij die ene lag ik bijna van mijn stoel
staat ze daar zo mooi met de handen op haar borsten Prachtig![]()
yep, het maakt gelukkig niet uit wat voor handdoek (al heeft ze wel voorkeur als je d'r laat kiezen uit een handdoek gewoon uit de badkamer (onder de voorwaarde dat ie zacht is) of 1 met bert en ernie of pooh etc, dan gaat ze natuurlijk voor een van de laatsten) maar met iets anders alleen vertikt ze het en is het huis te klein. Er mag inmiddels wel een dekentje of lakentje bij liggen, maar snachts/sochtends treffen we die steevast uit bed aan op de grond.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:45 schreef livelink het volgende:
Alicia slaapt dus nog steeds met handdoeken? Ik vind dat zo grappig. Ik vind Alicia er op sommige foto's al zo groot uitzien en op andere foto's is ze ineens weer zo'n heel klein meisje.
Lief hoor.
vreemd, ze staan op de fokserver, hebbie vaker probs met plaatjes van de fokserver ? of eenmalig dit keer ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:52 schreef lily het volgende:
De fotoos van alicia kan ik nu (eerst rode kruisjes) met wat kunst-en vliegwerk zien...
nou, normaliter heb ik problemen met picserver...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:55 schreef Knorretje het volgende:
[..]
vreemd, ze staan op de fokserver, hebbie vaker probs met plaatjes van de fokserver ? of eenmalig dit keer ?
heb het iig doorgegeven wat betreft de fokserver ze hadden geen idee waar het aan ligt aangezien je dit niet altijd hebt (denk aan smilies en andere standaard plaatsjes van de fokserver enz) maar wie weet komen er meer "klachten"quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:58 schreef lily het volgende:
[..]
nou, normaliter heb ik problemen met picserver...
met fokserver weet ik eigenlijk niet, maar ik zie rode kruisjes (ik moet nu rechtsklikken en figuur weergeven e.d.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |