Ik heb em wel, maar het werkt niet echt geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:16 schreef Mondo_Generator het volgende:
Heb je ook een line in ipv mic in? Probeer die eens.
Geen idee of er een zendamateur in de buurt woont. Het stopcontact is geaard, ik weet niet of je daar op doelt? Verder hoop ik een gratis oplossing te kunnen krijgen aangezien ik pas salaris krijg over twee weken en de inspiratie er nu isquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:16 schreef MSXUser het volgende:
Woont er toevallig een zendamateur bij je in de buurt? Het is in ieder geval geen gewoon radiostation.
Wat je zelf kunt proberen is andere kabels gebruiken, je keyboard verplaatsen of een andere wandcontactdoos gebruiken.
Mic in is voor microfoonsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:26 schreef Heliospan het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen line in en mic in?
Maar met gitaar werkt het prima (en line in heeft het nooit gedaan geloof ik). Ik heb er trouwens zo'n verkleiningsplug bij. Maar goed, ik zoek de handleidingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:29 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mic in is voor microfoons
De signalen die uit je apparatuur komen zijn allemaal lijn-signalen. Die wil je dus in je line-in hebben. Stop je ze in je mic-in, dan kan het gaan oversturen.
Je kunt beter een microfoon voor je versterker hangen en die op de microfooningang aansluiten, lijkt me.....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:59 schreef Heliospan het volgende:
Ik ben een poging aan het doen om wat muzikale ideetjes uit te werken op mijn computer. Ik heb daarvoor mijn gitaar op distortionpedaal aangesloten en die op de microfooningang aangesloten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |