quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Oftewel: henk is een racist.
Zijn jullie vulploegers een ras dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Oftewel: henk is een racist.
Mag jij wel nadrinken dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:47 schreef Maaikietje het volgende:
ik werk ook bij de AH
Nee, wel een "bevolkingsgroep" binnen het bedrijf.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:48 schreef Asile het volgende:
[..]
Zijn jullie vulploegers een ras dan?
ik werk nooit savonds. maar bij mij mag het wel geloof ik hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:48 schreef Mugielz het volgende:
[..]
Mag jij wel nadrinken dan?
Dus deze medewerkers deden niet aan nadrinken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Nu komt ie net om 5 minuten voor sluitingstijd aan met de smoes dat medewerkers hebben zitten klagen dat wij wel mogen nadrinken en zij niet, terwijl zij meer uren maken.
Doen deze medewerkers nu wel aan nadrinken?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:45 schreef Mugielz het volgende:
Oftewel: iedereen mag blijven nadrinken op zaterdag, behalve wij, wij zijn maar vulploegers en zijn minderwaardig ofzo
Die medewerkers zeiken dat zij zeg maar 30 uur per week maken, maar op zaterdag vrij zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:52 schreef GAULOISES het volgende:
[..]
Dus deze medewerkers deden niet aan nadrinken?
[..]
Doen deze medewerkers nu wel aan nadrinken?
Was de cavia dood dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:01 schreef Reintje het volgende:
Ik dacht dat je bedoelde dat je op vrijdagmorgen om 8 uur naar de AH ging om daar een gratis kopje koffie te nuttigen, nadat je was thuisgekomen van het stappen...
Inderdaad, Henk is een racist. En dat met die cavia van z'n dochter vorige week dan, maakt hem ook nog eens necrofiel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |