Bobby James is inderdaad erg tof nummer, ik vind de verscheidenheid van de nummers op "In Search of" erg goed. Sommige zijn snoeihard, andere heel rustig met veel diepgang.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:42 schreef Mons het volgende:
ik vond in "...search of" geweldig maar "She wants to move" wat minder ik vind bvb "Boby James" van hun eerste album geweldig
Same herequote:Op maandag 8 maart 2004 17:42 schreef Mons het volgende:
ik vond in "...search of" geweldig maar "She wants to move" wat minder
23 maart geloof ikquote:Op maandag 8 maart 2004 20:50 schreef JeroenV het volgende:
Wanneer komt t album uit dan? She wants to move is heel ok. Alleen moet ik het niet te vaak horen denk ik.
zit wel beetje met het zelde probleem, dus mayb maar ff 'kopen via het internet'quote:Op maandag 8 maart 2004 16:08 schreef Fen het volgende:
N.E.R.D. is gewoon geweldig! Helaas op het moment niet echt geld voor cd's, dus ik wacht wel tot ie in de aanbieding is![]()
ik heb beide cd's via "de internet winkel" gekochtquote:Persoonlijk vind de nummers van NERD zelf stukken beter dan als producers: Neptunes
De live versie?? of de echte versie...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 18:49 schreef JeroenV het volgende:
Het nummer fly of die heb ik al, lekker nummer hoor! Belooft wel een goede cd te worden.
De echte versie. Gevonden op Soulseek.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:50 schreef rhcp het volgende:
[..]
De live versie?? of de echte versie...
Ik ben ook al hele tijd aan het downloaden op soulseek en krijg elke keer 'Stay Together' of een mp3 waarbij je niets hoort..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 18:33 schreef JeroenV het volgende:
[..]
De echte versie. Gevonden op Soulseek.
Als je m daardoor een week eerder hebt, tsja! En hij is idd zo goed dat je m moet kopen, dat heb ik dan ook gedaan. Heb alleen een week langer genoten...quote:[b]
Voor al die sukkels die hem downloaden. Sterf!!!!!!
De tracklist klopt niet, en dit is een preview (alleen luisteren):quote:1. Backseat Love
2. Don't Worry About It
3. Drill Sargeant
4. Fly Or Die
5. I Love The Way She Dance
6. Jump
7. Maybe
8. She Wants To Move
9. Thrasher
10. Waiting For You
11. Wonderful Place
12. Sweet Chariot Of Fire
Dat is precies mijn mening.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:41 schreef dunniecash het volgende:
Vind er echt geen reet aan..
probeer is gewoon standaard cd backupper in windowsmediaplayer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:31 schreef nurdasbeste het volgende:
nu heb ik netjes die cd gekocht in de winkel om mn favo band te steunen
kan ik ze niet eens uit een mapje halen, alle beveiligd...
ik wil ze toch eigenlijk wel op mn eigen computer kunnen luisteren zeker
iemand tips?
Neeh, Spymob heeft de instrumenten voor hun ingespeeld.quote:Ze zijn lekker van de rap afgestapt en hebben op deze cd alle instrumenten zelf bespeelt en daarmee een album gemaakt waarin ze meer van zichzelf laten zien.
Maar dat is toch moeilijk doen? Wat is nou precies het voordeel van hidden tracks?quote:als je mp3's hebt moetje niet zeuren knip je de nummers toch gewoon doormidden?
Spymob heeft 't juist bij dit album niet gedaan. Bij "In Search Off...." wel maar hier niet.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:33 schreef WalfredGeesink het volgende:
[..]
Neeh, Spymob heeft de instrumenten voor hun ingespeeld.
n-e-r-d.com:quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:20 schreef calvobbes het volgende:
En wie ze live wilt zien, maar niet naar Pinkpop gaat: Zaterdag 3 juli staan ze in de Music Hall in Amsterdam. Is bevestigd op hun eigen website.
Thanks, calvobbes!!!quote:July 03, 2004
Amsterdam, Holland
Heineken Music Hall
quote:Op vrijdag 16 april 2004 22:20 schreef calvobbes het volgende:
En wie ze live wilt zien, maar niet naar Pinkpop gaat: Zaterdag 3 juli staan ze in de Music Hall in Amsterdam. Is bevestigd op hun eigen website.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |