ja die....liep op een gegeven moment best goed....vond het wel leuk om te zien en die kaart wil ik hebben...vandaarquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:45 schreef Erosjuhhh het volgende:
eh
alle? veel?
een landkaart met 50000 users ofzo bestaat nie geloof ik..
max 200 ofzo
Er was ook een kaart van heel Nederland waar verschillende Fok!kers (waaronder ikzelf) opstondenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
dat was toch alleen een kaart van Eindhoven waar een man of 60 op stonden?
En ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:40 schreef Dezz het volgende:
[..]
Er was ook een kaart van heel Nederland waar verschillende Fok!kers (waaronder ikzelf) opstonden
Ah ik noem dat stukje meestal Ommoordquote:Op zondag 7 maart 2004 11:46 schreef Xante het volgende:
Volgens mij staat de tekst "Krimpen a/d IJssel" over Capelle a/d IJssel heen op dat kaartje van Rotterdam en omstreken.
Ik weet het wel zeker. Krimpen en Capelle worden gescheiden door de IJssel. En Nieuwekerk a/d IJssel staat ook helemaal fout, dat is gewoon Rotterdam (Zevenkamp). Volgens mij dan.quote:Op zondag 7 maart 2004 11:46 schreef Xante het volgende:
Volgens mij staat de tekst "Krimpen a/d IJssel" over Capelle a/d IJssel heen op dat kaartje van Rotterdam en omstreken.
Meer dan 200 Fok!ers idd...quote:Op zondag 7 maart 2004 14:49 schreef JediMasterLucia het volgende:
Er lag me bij dat er een kaart van Den Haag was waar heel veel fokkers opstonden
*fix*quote:Op maandag 8 maart 2004 08:47 schreef TC03 het volgende:
Alleen is het Nieuwerkerk, maarja.
Helemaal mee eens, kan er niet een dev'ertje aan de slag gaan, voor een applicatie waar je als je je breedte- en lengtegraad opgeeft je naam op een wereldkaartje komt te staan?quote:Op zondag 7 maart 2004 09:48 schreef Isabeau het volgende:
Het lijkt me trouwens wel leuk om zo'n landkaart van nederland te hebben (of de wereld). Uiteraard alleen op vrijwillige basis vermeld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |