abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:17:23 #1
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17536911
Mijn buurman heeft vorig jaar via de gemeente een plantenbak aangevraagd. Het was een deel van de opzomeractie. Je kon de straat 'gezelliger' maken door een bak aan te vragen. Deze kwam de gemeente dan plaatsen en dat moest dan mooi zijn. Onze buurman heeft dit dus gedaan.
De eigenlijke reden was zodat er geen autos meer voor zijn deur parkeren. De bak staat namelijk aan de kant van de weg aan de stoep, dus je kan er niet meer met je auto staan. Het kan wel, maar dan kan je de deur niet opendoen, of je wil je deur beschadigen want die bak staat er.

Nu vraag ik me af hoe ik kan zorgen dat die bak weer wordt weggehaald. Kan ik gewoon naar de gemeente bellen en zeggen "goedenmiddag met [naam buurman], ik wil die bak toch weer weghebben, bij nader inzien"
Heeft iemand hier ervaring mee, of weet iemand hoe ik dit kan oplossen, iemand die misschien bij de gemeente werkt ofzo?
I'm running out of time
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:29:41 #2
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_17537162
de vraag is, of je daar je auto mág parkeren, en of je niet voor je eigen deur kan parkeren. Trouwens, als hij die bak goed verzorgt, kan je gewoon de natuur respecteren natuurlijk
pi_17537359
Als je daar mag parkeren dan kan je natuurlijk gewoon naar de gemeente bellen met het verzoek om die bak te weg te halen aangezien deze je in de weg staat. Als die bak daar trouwens gevaarlijk staat heb je zeker een goed punt.
Trouwens je kan toch gewoon andersom parkeren dan kan je gewoon uitstappen je stapt toch maar aan 1 kant uit de auto als ( als je alleen bent dan he)
Als je daar niet mag parkeren dan heb je nu pech. Lekker sociaal van je buurman trouwens misschien eens gaan barbequeen en zorgen dat hij de hele avond in de rook zit ofzo In ieder geval niet meer helpen als hij je hulp nodig heeft zou ik zeggen.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:43:12 #4
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17537440
je mag daar parkeren, het is gewoon een parkeerplek. Ik kan ook niet met mijn auto andersom gaan staan omdat het eenrichtingsverkeer is.
De bak staat niet echt gevaarlijk, maar hij staat heel onhandig, ik heb er ook opzich niks op tegen hoor. Het is gewoon heel onhandig want nu moet ik mijn auto aan de andere kant zetten en dat is some niet handig. Verder vind ik gewoon dat met welke reden mijn buurman die bak heeft aangevraagd gewoon asociaal is. Bij de andere mensen in mijn straat staat toch ook gewoon een auto voor de deur, waarom moet hij nou weer moeilijk doen.
Maar als ik de gemeente opbel, wat kan ik dan verwachten?
I'm running out of time
pi_17537476
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:43 schreef MrAbagnale het volgende:

Maar als ik de gemeente opbel, wat kan ik dan verwachten?
Dat ze je je verhaal laten doen? Gewoon proberen lijkt me

Succes!
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:47:05 #6
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17537529
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat ze je je verhaal laten doen? Gewoon proberen lijkt me

Succes!
onder mijn eigen naam of moet ik doen alsof ik mijn buurman ben?
I'm running out of time
pi_17537577
Onder je eigen naam natuurlijk Je kan toch gewoon zeggen dat je buurman dat ding daar neer heeft laten zetten maar dat jij er last van hebt?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 17:50:52 #8
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17537618
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Onder je eigen naam natuurlijk Je kan toch gewoon zeggen dat je buurman dat ding daar neer heeft laten zetten maar dat jij er last van hebt?
maar dan is de kans klein dat ze het weer weghalen denk ik. Dan zeggen ze waarschijnlijk iets van; ja u kunt alleen met toestemming van uw buurman dat ding weg laten halen.
I'm running out of time
pi_17537768
Kon je buurman hem ook alleen met toestemming van jou laten plaatsen dan??
  zaterdag 6 maart 2004 @ 18:03:44 #10
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17537877
dat niet, maar zo ging het niet helemaal. Hij had bij iedereen in de straat een brief in de bus gedaan waarop stond over deze actie. Iedereen kon een bak aanvragen. Niemand deed dit, want iedereen vond het onzin, dus nu is het zo dat hij de enige is met een bak.
I'm running out of time
  maandag 8 maart 2004 @ 20:11:35 #11
51929 MrAbagnale
never stop trying
pi_17581974
schop
I'm running out of time
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')