Ben ik helemaal met je eens, ook VOOR Pirates of the caribbean was het al alleraardigst om de man in actie te zienquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:49 schreef Duiveltja het volgende:
Men doet nu alsof hij nu pas ondekt is, terwijl hij al jaren een topacteur is
Heb je helemaal gelijk in. In PotC is hij goed, maar dat is zeker niet zijn beste rol, wel zijn meest bekende en wellicht ook commerciele rol. Eigenlijk vind ik het jammer, die enorme Johnny Depp rage van dit moment. Was hij maar de uitstekende, maar voor zijn kwaliteiten relatief 'onbekende' Depp gebleven.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:49 schreef Duiveltja het volgende:
Men doet nu alsof hij nu pas ondekt is, terwijl hij al jaren een topacteur is
Hier zijn de meeste fokkers te jong voor, maar 21 jump street...?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:48 schreef kinky_queen het volgende:
Johnny Depp heb ik ook nog niet op fouten kunnen betrappen
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Hier zijn de meeste fokkers te jong voor, maar 21 jump street...?
Ik ben 'slechts' 18, maar dat ken ik zelfs nog, keek ik altijd vroeger, daardoor juist Depp blijven volgen, hij heeft al genoeg aardige/goeie/top-films gemaakt tot nu toe hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:06 schreef kamagurka het volgende:
Noem je dat een fout?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:06 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 6 maart 2004 20:49 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Noem je dat een fout?
Zo bagger was die serie niet, ik keek er elke week naar.
Private Resort was ook geen onverdeeld succes hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:48 schreef kinky_queen het volgende:
Johnny Depp heb ik ook nog niet op fouten kunnen betrappen....
Dat is van John Waters. Dan mag het. Wat zeg ik, dan moet het!quote:
Dat is natuurlijk onzin!quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:51 schreef Williampie het volgende:
Tis weer een verhaal van Stephen King en dat vind ik altijd wel vet.
Deze film lijkt me wel gaaf jah
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |