Volgens mij zie jij China echt als zo'n communistisch land met alleen grouwe oude gebouwen en zandweggetjes. Maar China heeft ook gewoon snelwegen en vooral aan de oostkust, waar de grote steden dus zijn.quote:In China ligt er niet overal asfalt hoor, en als het er ligt haal je het weg met een bulldozer ala model IDF.
quote:Jij kan wel blijven blaten dat de Chinezen zo speciaal zijn maar ze zijn gewoon te vergelijken met de Afrikanen.
Kijk eens op de site die Wudar gaf. Die wapens hebben die Afrikanen heus nog nooit gezien...quote:
Neehoor, maar dat doet er verder niet toe.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:18 schreef Elocyp het volgende:
Volgens mij zie jij China echt als zo'n communistisch land met alleen grouwe oude gebouwen en zandweggetjes. Maar China heeft ook gewoon snelwegen en vooral aan de oostkust, waar de grote steden dus zijn.
Vergis je niet in Zuid-Afrika!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:21 schreef Elocyp het volgende:
Kijk eens op de site die Wudar gaf. Die wapens hebben die Afrikanen heus nog nooit gezien...
Dan heb ik het fout, wat de fuck deden ze dan nog binnen, van wat ik heb begrepen werden de paki's afgeslacht toen ze daar ook naar binnen wilden, en hebben ze dat dus niet gedaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:03 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat heb je fout, de VS was daar niet om de stammen eronder te krijgen.
De opdracht was: bescherm de VN troepen uit voornamelijk pakistan die worden afgemaakt.
Sinds het ontstaan der oorlog wordt er al bericht gedaan, soldaten bellen en schrijven ook, en overal is verslag van gedaan, van WW1 tot GolfII, nergens is de media buitengesloten geweest omdat ze dat niet kunnen.quote:[..]
Realistisch voor een oorlog met Irak, niet voor een oorlog met China.
Dat geweld is nagenoeg identiek qua felheid, alleen sommige dingen zal ik achterwege laten vanwege de aanwezigheid van wapens, ik ben in allebeide gevallen in het nadeel, dat kan ik je wel vertellen.quote:[..]
Om de een of andere reden wil je niet snappen blijkbaar dat het een hele andere situatie is.
Vergelijk het met het geweld wat jij zou gebruiken als je ruzie krijgt met vier kereltjes van een jaar of 14, dat is heel anders als het geweld dat je zou gebruiken dan als je ruzie krijgt met een kerel van een jaar of 25 met een pistool en een mes.
Slecht voorbeeld.quote:[..]
De Jappen hadden ook een wat jij noemt "numeriek" probleem, en toch maakten ze gehakt van alle andere Aziaten.
Als we van jou redenatie uitgaan was dat dus ook onmogelijk.
Ja hoor, sluit alle media af.quote:Sluit alle media af, gooi alles op China en ga er vanuit dat zeker 1/3 van de Chineze bevolking mag sterven en 6 maanden later is China USA owned.
De VS bestond toen wel degelijk, het heette toen alleen geen VS.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:08 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Neehoor, toen bestond de VS helemaal niet.
[..]
De continental VS is nog nooit bezet geweest.
De bezetting van China duurde ook wel heel erg lang, en dat was niet omdat ze nou zo geweldig waren militair gezien.
Jij kan wel blijven blaten dat de Chinezen zo speciaal zijn maar ze zijn gewoon te vergelijken met de Afrikanen.
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:23 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Neehoor, maar dat doet er verder niet toe.
China kun je wel met Rusland vergelijken, alleen dan over het algemeen wat armer en slechter opgeleid.
Hij bedoelt waarschijnlijk Donker Afrika, waar jij de Chinezen aan gelijk stelt.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:24 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Vergis je niet in Zuid-Afrika!
Dat kan best, zie ook Tsetsjenie, de oorlogen tussen China&India, China&Vietnam, China&Sovjets.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:26 schreef Piro het volgende:
Sinds het ontstaan der oorlog wordt er al bericht gedaan, soldaten bellen en schrijven ook, en overal is verslag van gedaan, van WW1 tot GolfII, nergens is de media buitengesloten geweest omdat ze dat niet kunnen.
De VS bestond toen niet, net zoals ze 1000 jaar geleden niet bestond.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:30 schreef Piro het volgende:
De VS bestond toen wel degelijk, het heette toen alleen geen VS.
Niet omdat ze in de pan gehakt zouden worden, maar omdat het ze niet waard is om zoveel mensen te verliezen aan de eigen kant en de Zuid-Koreanen.quote:als ze noord korea militair gezien met geen poot aanraken omdat ze daar in de pan gehakt gaan worden, denk je dat ze china dan wel aankunnen?
Ben ik het niet mee eens, Moskou is gewoon een moderne stad vergelijkbaar met Istanboel of Rome.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:31 schreef Piro het volgende:!
Rusland is vele malen erger.
Dat weet ik ook wel, maar lopen qua gemiddelde inkomen en opleiding altijd nog achter op bv de Russen dat kun je niet ontkennen.quote:China is niet het China van de jaren 50, ze zijn al een tijdje bezig met een enorme inhaalslag.
Je geeft je eigen antwoord al, als dat in Noord Korea al het geval is, waarom denk je dat dat in China niet het geval is?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:35 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
De VS bestond toen niet, net zoals ze 1000 jaar geleden niet bestond.
[..]
Niet omdat ze in de pan gehakt zouden worden, maar omdat het ze niet waard is om zoveel mensen te verliezen aan de eigen kant en de Zuid-Koreanen.
Dat is heel wat anders.
Dat is Guangzou ook, en Hong Kong ook, Hong Kong nog meer dan Moskou.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:37 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens, Moskou is gewoon een moderne stad vergelijkbaar met Istanboel of Rome.
[..]
Dat weet ik ook wel, maar lopen qua gemiddelde inkomen en opleiding altijd nog achter op bv de Russen dat kun je niet ontkennen.
Omdat dat de huidige situatie is en iedereen logisch nadenkt.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:39 schreef Piro het volgende:
Je geeft je eigen antwoord al, als dat in Noord Korea al het geval is, waarom denk je dat dat in China niet het geval is?
Phyrric victory, je hebt gewonnen maar je economie en je leger zijn gewoonweg gedecimeerd.
Op de ranglijst van potentieel gevaarlijke staatjes staat die geflipte koreaanse tuinkabouter met zijn chinese compadre's heel erg hoog aangeschreven.
Hong Kong zou ik niet "moderner" noemen dan het nieuwe Moskou.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef Piro het volgende:
[..]
Dat is Guangzou ook, en Hong Kong ook, Hong Kong nog meer dan Moskou.
Ik kan niet ontkennen dat onderwijs in China veel meer voorbehouden is aan de nog wat rijkere burgerij, maar de Chinese wetenschappers doen niet veel onder voor hun Russische collegae.
Hohohoho!quote:Op donderdag 8 april 2004 22:33 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Dat kan best, zie ook Tsetsjenie, de oorlogen tussen China&India, China&Vietnam, China&Sovjets.
Waar heb jij toen de media gezien? ze waren er amper.
Als het daar kan kan het ook elders, een oorlog tussen de VS en China moet je vergelijken met een oorlog tussen de VS en Japen.
Een oorlog om voortbestaan, dan bestaan er geen regels en is alles mogelijk.
Kun je je eerste zin even uitleggen svp?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:42 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Omdat dat de huidige situatie is en iedereen logisch nadenkt.
Vergeet niet dat de mens een behoorlijk achterlijke primaat is die ik overal voor aan zie...![]()
Ja, en die 52 andere Afrikaanse landen dan?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:24 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Vergis je niet in Zuid-Afrika!
Dat valt wel mee, Hong Kong geniet nog steeds een veel hogere mate van vrijheid en welvaart dan de rest van China, de eerstkomende 50 jaar mag er niks aan veranderd worden van de Britskis, waarschijnlijk is het huidige regime dan ook wel uitgekakt geloof ik, of zo gematigd en verwestersd dat Hong Kong het rolmodel wordt voor de rest.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:44 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Hong Kong zou ik niet "moderner" noemen dan het nieuwe Moskou.
Hong Kong is toch een beetje een aflopende zaak, Shanghai neemt die plaats in.
52?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:48 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Ja, en die 52 andere Afrikaanse landen dan?
In Tsetsjenie is nou eenmaal amper onafhankelijke media, vergelijk de berichtgeving eens met die rond Israel.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:46 schreef Piro het volgende:
Hohohoho!
Wacht even!
Tjetsjenië zie ik wel degelijk aandacht voor, dat er hier geen tot weinig aandacht voor is betekent niet dat er helemaal geen media is!
Die afkorting niet.quote:Ik wil wedden dat je niet van de LTTE hebt gehoord, of wel?
Doel je op dat stukje waarbij je Tamils achter toeristen aan zag rennen voor een Boeing? dat haalde het hier wel.quote:Toen ik twee jaar terug in India zat werd in Sri Lanka een aanslag gepleegd op een militair vliegveld door die lui.
7 Kfirs waren kapot en nog wat andere collateral damage, ik gok dat Nederland er niks van heeft meegekregen, maar de media aandacht is er in die regio wel degelijk.
Oh, nou dat mag jij dat even aan de familie van al die slachtoffers gaan uitleggen.quote:China Vietnam en China Sovjet zijn meer koude conflicten, net zoals Japan met de Kuril Eilanden, ook een conflict, maar er wordt niet met scherp geschoten daaro.
Tel ze maar. Ik kan er een paar naast zitten. Als dat zo is, mijn excuses dan.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:51 schreef Piro het volgende:
[..]
52?
Tering.
Da's mooi een kwart van alle landen ter wereld..
Op Egypte, en de andere Arabische landen, Angola, en Etheopie&Eritrea is het huilen met de pet op militair gezien.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:48 schreef Elocyp het volgende:
Ja, en die 52 andere Afrikaanse landen dan?
En daar vergelijk jij China dan mee?quote:Op donderdag 8 april 2004 22:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Op Egypte, en de andere Arabische landen, Angola, en Etheopie&Eritrea is het huilen met de pet op militair gezien.
Juist wel, Israël is veel rustiger dan Tsjetsjenië, al wekt de media idd de indruk van niet.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:53 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
In Tsetsjenie is nou eenmaal amper onafhankelijke media, vergelijk de berichtgeving eens met die rond Israel.
In het eerste conflict komen meer mensen om dan bij het laatste en toch... zou je het niet zeggen.
Liberation Tigers of Tamil Eelam, de IRA van Sri Lanka, zegmaar.quote:[..]
Die afkorting niet.
Nee, een aantal leden van die organisatie deden zich voor als picknickende soldaten bij een legerbasis, ze zijn door een gat in het hek de basis opgekomen en hebben zichzelf opgeblazen bij een stel straaljagers.quote:[..]
Doel je op dat stukje waarbij je Tamils achter toeristen aan zag rennen voor een Boeing? dat haalde het hier wel.
Dan moet dat sporadisch zijn of tegenwoordig al opgelost zijn, in de zuidelijke uitlopers van de Himalaya (shimla) bij de grens met nepal kun je ook chinese media ontvangen, al dan niet via nepal, en ik heb helemaal niks gehoord over enige chinese grensschermutselingen.quote:[..]
Oh, nou dat mag jij dat even aan de familie van al die slachtoffers gaan uitleggen.
Zijn zeker allemaal aan de griep gestorven en die kogels waren zeker ook allemaal van rubber.
Neemt niet weg dat de Chinezen flink op de feiten werden gedrukt door de Vietnamen, het viel ze erg tegen.
We hadden het over het verleden, danwel ja.quote:Op donderdag 8 april 2004 22:57 schreef Elocyp het volgende:
[..]
En daar vergelijk jij China dan mee?
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:55 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Op Egypte, en de andere Arabische landen, Angola, en Etheopie&Eritrea is het huilen met de pet op militair gezien.
Goeie vrijdag he, dat betekent dus even lekker uitronken, kom hier maar weer zeiken over china en ik ben er wel weer.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:02 schreef HarigeKerel het volgende:
Guys het was leuk, maar het is alweer elf uur en de plicht roept.
Misschien tot morgen!?![]()
Noch economisch, in tegenstelling tot de eerdere landen val je hier een land aan wat behoorlijk ontwikkeld is, China streeft op militair gebied alle ex-oorlogstegenstanders van de VS voorbij.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:23 schreef Georges het volgende:
Het zal misschien een lange oorlog worden, maar de VS zal zeker winnen. Vooropgesteld dat beheersing van het land niet het eerste doel is en er geen kernwapens gebruikt zullen worden.
Los ook verder van eventuele economische gevolgen.
De VS kan eerst gedurende een half jaar of langer het hele land platgooien en bestoken met slagschepen, en vervolgens met een groot leger binnenvallen. Het zal zeker wel een paar jaar duren, maar het kan best.
De TS heeft niks gezegd over het sparen van levens, dus elke Chinees is doelwit.
Politiek gezien natuurlijk niet erg realistisch, maar de vraagstelling was dat ook al niet echt.
Ik? Chinees? Hoe kom je erbij?quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef N_I_ het volgende:
Piro waarom geeft je nou niet gewoon toe dat China ingemaakt wordt bij een 'all-out war'. Zeker zelf chinees... of iets in die richting.
Echter in tegenstelling tot jou onderbouwde Harigekerel zijn scenario's en weerlegde ik die argumenten.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:06 schreef N_I_ het volgende:
Hoe graag je je 'chink'-vriendjes van Amerika ziet winnen gebeurt het toch niet. Amerika is gewoonweg superior aan China.
Dit is überhaupt een welles-nietes discussie. Steeds als Harigekerel jou een scenario voorlegde veegde je dat gewoon van de tafel door te zeggen dat het niet zo is.
Dat zeiden ze bij Baghdad ook, dat alle Irakezen hun stad met hand en tand zullen verdedigen, en dat de VS troepen de alle huizen 1 voor 1 moeten veroveren. Wat deed de VS? Ze reden er met een paar tankjes en pantservoertuigen doorheen en lieten een hele hoop dode vastberaden Irakezen achter.quote:2. Het eerdergenoemde argument: oorlog in een stad is de nachtmerrie van elke soldaat, als men in Duitsland (weet niet hoe het in andere legers is, daar kan Sp3c op antwoorden) ervan uit gaat dat men voor elke man die een huis verdedigt 7 aanvallers nodig heeft, dan zie je al dat dat totaal niet opschiet in een stad van het formaat van Beijing of Guangzou, tel daarbij op dat Amerika al mindere aantallen heeft en het schiet helemaaaal niet op.
Dat ligt er aan waar de oorlog om gaat. Als het puur een veroveringsoorlog is, zal het volk dat niet pikken, maar als er zoiets als Pearl Harbour aan vooraf gaat, dan is de VS vastbesloten om die oorlog te winnen. En waarschijnlijk krijgen ze er Europese steun bij. Je moet niet vergeten dat de VS ook heel veel mensen heeft. Misschien 3x zo weinig als de Chinezen, maar wel 10x zo goed bewapend. En bovendien hebben ze een gigantische oorlogsindustrie, wat technisch hoogstaande wapens kan maken.quote:3. De publieke opinie in de VS slikt zoiets niet, je kan wel gaan zeggen van ja we sturen een half miljoen man erheen, en dan?
In de VS begint men ook al te morren bij het dodental in Irak en Afghanistan, en jij verwacht dat ze om heel China op zijn knieën te krijgen minder nodig zullen hebben?
Nee dat dachten ze niet. Ze wisten dat ze van Engeland alleen niet veel te vrezen hadden. Toen vielen ze Rusland aan, dat op dat moment op zijn zwakst was. Ze vochten toen nog niet op 2 fronten. Ze maakten echter een slapende reus wakker.quote:Duitsland dacht ook dat ze op twee fronten konden oorlogvoeren, ze waren zonder meer beter getrained en hadden meer ervarining dan welk ander leger in Europa, maar uiteindelijk liepen de geallieerden ze met puur overwicht in getalletjes omver.
Wederom gaat het hier ook weer om de rede van de oorlog. En Noord-Korea is echt niet sterker dan de VS. En bovendien hebben die Zuid-Korea als grote vijand. Die gaan echt niets in China ondernemen (aan wie het zijn bestaan dankt) als Zuid-Korea het land kan binnenvallen.quote:Als Amerika China wil gaan binnenvallen dan zullen overal de brandhaarden oplaaien.
En ik wil wedden dat Noord Korea zich er ook mee gaat bemoeien.
De VS, India, Rusland, Brazilië ook. Nu bestaat het Chinese leger uit zo'n 2,5 miljoen man, en dat van de VS uit zo'n 1,5 miljoen man. Het leger van de VS is een beroepsleger, dat van China dienstplichtig. De VS heeft veel meer oorlogservaring dan China met moderne oorlogvoering. Het leger van de VS is veel beter bewapend. Het heeft een grotere luchtmacht en marine. Het heeft waarschijnlijk de steun van Europa, maar hier ligt het weer aan de rede van de oorlog.quote:China is een gigantisch land met gigantisch veel inwoners.
off-topic:volgens mij is 90% van de duitse pantservoertuigen aan de oostfront vernietigd ( weet het alleen niet zeker )quote:en kwam de VS in de oorlog. Deze produceerden hun tanks en ander materiaal in zo'n grote mate, dat de Duitsers daar nooit van hun leven tegenop konden.
Ik had het over productie. Maar je hebt gelijk. De Duitsers zijn verslagen in Rusland (die weer hulp kregen van Britten en Amerikanen)quote:off-topic:volgens mij is 90% van de duitse pantservoertuigen aan de oostfront vernietigd ( weet het alleen niet zeker )
Dat zei Rusland ook, voor vier uur vanmiddag hebben we Grozny ingepikt!quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:03 schreef NathraX het volgende:
[..]
Dat zeiden ze bij Baghdad ook, dat alle Irakezen hun stad met hand en tand zullen verdedigen, en dat de VS troepen de alle huizen 1 voor 1 moeten veroveren. Wat deed de VS? Ze reden er met een paar tankjes en pantservoertuigen doorheen en lieten een hele hoop dode vastberaden Irakezen achter.
Het gaat hier over een invasie van China door de states, geen terugslag op China nadat ze hen hebben aangevallen, non-feit dus.quote:[..]
Dat ligt er aan waar de oorlog om gaat. Als het puur een veroveringsoorlog is, zal het volk dat niet pikken, maar als er zoiets als Pearl Harbour aan vooraf gaat, dan is de VS vastbesloten om die oorlog te winnen. En waarschijnlijk krijgen ze er Europese steun bij. Je moet niet vergeten dat de VS ook heel veel mensen heeft. Misschien 3x zo weinig als de Chinezen, maar wel 10x zo goed bewapend. En bovendien hebben ze een gigantische oorlogsindustrie, wat technisch hoogstaande wapens kan maken.
Precies, en daar gaat het hele argument over, of de Amerikanen een invasie zouden winnen, je geeft zelf al aan dat die kans erg groot is.quote:Hun luchtmacht is veel beter dan de Chinese. Misschien moderniseren deze hun luchtmacht wel, maar dat doet de VS ook. Verder is hun marine de grootste van de wereld, dus kunnen ze China blokkeren, zoals in WO1 ook bij Duitsland is gebeurd door de Britten. En verder gaat de VS echt geen invasie ondernemen, waarvan de kans groot is dat ze die ook kunnen verliezen.
Heb ik het dus niet helemaal bij het rechte eind.quote:[..]
Nee dat dachten ze niet. Ze wisten dat ze van Engeland alleen niet veel te vrezen hadden. Toen vielen ze Rusland aan, dat op dat moment op zijn zwakst was. Ze vochten toen nog niet op 2 fronten. Ze maakten echter een slapende reus wakker.
Toen vielen de Japanners Pearl Harbour aan, en kwam de VS in de oorlog. Deze produceerden hun tanks en ander materiaal in zo'n grote mate, dat de Duitsers daar nooit van hun leven tegenop konden. Maar qua ervaring waren de Duitsers toen niet meer in het voordeel, want het was al bijna 2 jaar oorlog.
Als Noord Korea niet sterker is dan de VS dan zouden ze daar allang binnengevallen zijn.quote:[..]
Wederom gaat het hier ook weer om de rede van de oorlog. En Noord-Korea is echt niet sterker dan de VS. En bovendien hebben die Zuid-Korea als grote vijand. Die gaan echt niets in China ondernemen (aan wie het zijn bestaan dankt) als Zuid-Korea het land kan binnenvallen.
Europa wordt buiten beschouwing gelaten, we hebben het hier over een Amerikaanse invasie van China, als Europa zich ermee gaat bemoeien dan liggen ze wel behoorlijk snel op hun gat ja.quote:[..]
De VS, India, Rusland, Brazilië ook. Nu bestaat het Chinese leger uit zo'n 2,5 miljoen man, en dat van de VS uit zo'n 1,5 miljoen man. Het leger van de VS is een beroepsleger, dat van China dienstplichtig. De VS heeft veel meer oorlogservaring dan China met moderne oorlogvoering. Het leger van de VS is veel beter bewapend. Het heeft een grotere luchtmacht en marine. Het heeft waarschijnlijk de steun van Europa, maar hier ligt het weer aan de rede van de oorlog.
Stukje uit een boek van Simon Reeve - De nieuwe jakhalzen. ( Een aanrader trouwensquote:...binnnen enkele weken kwamen de amerikaanse soldaten in Mogadishu, de hoofdstad van Somalië, zeer zwaar onder vuur te liggen. Zelfs hun helicopters werden uit de lucht geschoten. Op 3 en 4 oktober sneuvelden 18 amerikaanse soldaten en raakten enkele tientallen gewond in gevechten met mannen die waren opgeleid door de Al-Qaeda. Op de tv werden beelden getoond van een amerikaanse militair die door straten van de stad werd gesleept......
quote:Het is waar dat mijn medestrijders met farah aidids troepen meevochten tegen de amerikanen in Somalië
Hij zegt alleen maar wat HIJ denkt dat er zal gebeuren. Als jij met goede argumenten komt dat Amerika zal winnen wordt er toch ook niet gezegd dat je maar gewoon moet toegeven dat Amerika toch zal verliezen. Op zo'n manier heeft heel deze discussie geen zin.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef N_I_ het volgende:
Piro waarom geeft je nou niet gewoon toe dat China ingemaakt wordt bij een 'all-out war'. Zeker zelf chinees... of iets in die richting.
Als ik of iemand anders met andere argumenten komt zegt hij gewoon dat het niet zo is. Ik kom trouwens de hele tijd al met argumenten. Ik heb volgens mij een verklaring voor zijn obsessie met onze 'smal-ogige-medemens'quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:01 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Hij zegt alleen maar wat HIJ denkt dat er zal gebeuren. Als jij met goede argumenten komt dat Amerika zal winnen wordt er toch ook niet gezegd dat je maar gewoon moet toegeven dat Amerika toch zal verliezen. Op zo'n manier heeft heel deze discussie geen zin.
Ik zeg ook niet dat je niet met argumenten komt. Het was maar een voorbeeld. En volgens mij issie Japanner en dat dacht jij ook denk ik?quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:04 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Als ik of iemand anders met andere argumenten komt zegt hij gewoon dat het niet zo is. Ik kom trouwens de hele tijd al met argumenten. Ik heb volgens mij een verklaring voor zijn obsessie met onze 'smal-ogige-medemens'
Nee hij is in China of japan geboren, maar is hij gewoon blankquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:07 schreef Elocyp het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat je niet met argumenten komt. Het was maar een voorbeeld. En volgens mij issie Japanner en dat dacht jij ook denk ik?
Eikichi Onizuka, wat dus onder zijn nick staat, is Japans. Dus zal hij ook wel in Japan geboren zijn.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:10 schreef N_I_ het volgende:
[..]
Nee hij is in China of japan geboren, maar is hij gewoon blank. Een soort omgekeerde bounty dus
Haha, geen is wat het betekend. Ik kan geen Japans maar het verschil tussen Chinees en Japans zie ik wel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:14 schreef N_I_ het volgende:
Weet je toevallig ook wat het betekent? ( vast iets in de richting van: crush the west!)
Nu overschat je china weer een beetje, hun infrastructuur is lang niet zo hoogstaand als de onze.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:54 schreef N_I_ het volgende:
De amerikaanse marine en airforce maken gehakt van de gehele chinese oostkust met hum MOABS, Tomahawks en hun slagschepen. Als de infrastructuur (spoorwegen,bruggen,snelwegen, etc.) vernietigd is hoe wil je dan 1.5 miljard mensen voeden? Als amerika alle chinese elektriciteitscentrales, kerncentrales en dammen vernietigt, hoe wilden ze dan hun economie draainde houden? Hun sterkste punt is tevens hun zwakste punt. Het is onmogelijk om 1.5 miljard mensen te voeden zonder een efficiënt infrasctructuur. Laat staan laten oorlogvoeren.
Ik wil even terugkomen om de amerikaanse terugtrekking uit Sudan. Ik citeer:
[..]
Stukje uit een boek van Simon Reeve - De nieuwe jakhalzen. ( Een aanrader trouwens)
Binladen:
[..]
Dus de amerikanen waren niet verslagen door een stel half uitgehongerde afrikaanse boeren. Ze waren verslagen door een zeer professioneel, zeer vastberaden en goed gefinancieerd mini-leger bestaande uit Binladens kornuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |