heeft er geen kont mee te maken, daarom zijn drums toch niet veelzijdigerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:02 schreef search64 het volgende:
[..]
Daarom zitten drums in elke muzieksoort en gitaar niet.
Nah, dan liever een minimoog.quote:
Jij speelt geen drums, en hebt dus geen idee van de veelzijdigheid van een drumstel. Op beide instrumenten kun je oneindig veel klanken voortbrengen, maar bij veel bands gebeurd dat vaak bij de drums niet. Ik noem een metallica....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:08 schreef Fixxxer het volgende:
[..]
heeft er geen kont mee te maken, daarom zijn drums toch niet veelzijdigerIk vind dat er uit een gitaar een veelzijdiger geluid te persen is.
quote:
* DemonRage denkt aan ReBirth van Propellerheads (zie http://www.propellerheads.se)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:18 schreef Me_Wesley het volgende:
[afbeelding]
Deze mag er ook wezen natuurlijk. Moetie natuurlijk wel op 180 draaien
dus nu zeg je zelf ook dat drum niet meer veelzijdiger is..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:18 schreef search64 het volgende:
[..]
Jij speelt geen drums, en hebt dus geen idee van de veelzijdigheid van een drumstel. Op beide instrumenten kun je oneindig veel klanken voortbrengen, maar bij veel bands gebeurd dat vaak bij de drums niet. Ik noem een metallica....
Nee ik zeg dat sommige bands te schraal zijn om de veelzijdigheid ervan toe te passen. LE-ZEN. En Bozzio is de ultieme drummer..... op dit moment.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:29 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
dus nu zeg je zelf ook dat drum niet meer veelzijdiger is..
maar een bozzio noem je toch ook geen drummer meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |