daar zal je nog eens verbaasd van zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
:-smiliepost-
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
daar zal je nog eens verbaasd van zijn.
het is ook echt niet zo dat IEDERE moslim zich voor de lol met een zwaard op zijn hoofd slaat hoor! dat zijn alleen een aantal doorgedraaide freaks.
en die heb je in het christendom net zo goed.
al is het percentage misschien wat lager
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:52 schreef Lexie het volgende:
Als ze er nou eens een traditie van zouden maken dat ze het zwaard IN hun hoofd steken, kijk, daar schiet je wat mee op.
heb jij ook geen last van deze dan ?quote:Op zondag 7 maart 2004 11:52 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ze doen hun best maar dáár, zolang ze zichzelf verminken en niet mij heb ik er geen last van.
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:44 schreef Tokay het volgende:
Bah.![]()
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:02 schreef Oversight het volgende:
SERIEUS VOORSTEL NAAMSVERANDERING !
laten we deze smileyvoortaan MOSLIM-Smiley noemen ?
Breng je stem uit door eenof een
te posten....
stemmen alleen voor nederlanders....
Oversight gaat vanmiddag om 15:00 uur stempost sluiten, dus NU meebeslissen![]()
Idd. helaas was de fotokwaliteit toen nog niet je-van-het ik vind het een mooi gebaar dat het ff opnieuw wordt vastgelegd door de beste mensen.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:18 schreef Shark.Bait het volgende:
Zelfkastijding ende boetedoening deden de christenen ook in de middeleeuwen.
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:07 schreef Oversight het volgende:Oversight
Bupatih
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:26 schreef Oversight het volgende:
[..]Oversight
Bupatih
Shark.Bait
MissyMirjam
Sidekick
quote:Op zondag 7 maart 2004 13:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
Oversight
Bupatih
Shark.Bait
MissyMirjam
Sidekick
Klapschaats
en anders haal je mij daar even heel erg snel want nu ben jij jouw mening aan mij aan het opdringen en ik wil hier totaal niet mee geassocieerd worden.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:26 schreef Oversight het volgende:
[..]
Oversight
Bupatih
Shark.Bait
MissyMirjam
Sidekick
Dit is geen traditie die door Islam of Mohammed ingegeven is. Het is een ritueel van het volk daar, om de zonden van hun voorvaderen te gedenken. Zij lieten een of andere imam en zijn volgelingen afslachten geloof ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:19 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmz ..... dus als Saddam die mensen tot bloedens toe mishandelt is het NIET normaal, maar als Mohammed of zo'n andere vage profeet het zegt is het HEMELS
Dude, thats sick
(*) Naamsverandering Smiley ?quote:Op zondag 7 maart 2004 13:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
Oversight
Bupatih
Shark.Bait
(*)MissyMirjam had géén nee gepost, en stem gaat DUS naar de meerderheid
Sidekick
Klapschaats
freud
Robh had géén nee gepost
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |