abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17602032

typische Amerikaanse toeristen

Dit is toch echt Kaapstad (RSA) foto genomen vanaf Robbeneiland, met Kaapstad en Tafelberg op de achtergrond en ik kan het weten...was er 3 maanden geleden nog
Even a broken clock is right twice a day.
  dinsdag 9 maart 2004 @ 22:25:25 #27
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_17609971
quote:
Op maandag 8 maart 2004 19:33 schreef GetYourFreakOn het volgende:
BHFH zegt trouwens ook niks meer.
Hoi!

Nou het blijkt wel, de antillen lijken me leuk voor even, maar als je er langer bent en je verveelt kun je natuurlijk altijd nog boottochtjes naar suriname en venezuela maken!

de wadden zijn lekker dichtbij en je kunt lekker makkelijk erheen.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_17610255
quote:
Op maandag 8 maart 2004 15:41 schreef GetYourFreakOn het volgende:

[..]

T is echt, heb t ergens op film staan.

[afbeelding]
Moet je eens tegen t hek aan gaan staan, geweldig! Goed vasthouden want t blaast je bij t hek echt bijna weg.

Kijk anders hiernaar: http://www.sunsetbeachbar(...)irplane_gallery/view
Ga me nou niet jaloers maken, ik heb daar een half jaar gewoond en zou echt meteen weeer teruggaan als ik de kans zou krijgen

Sint Maarten

Over die haaien, die doen niets en zijn erg leuk om mee te gaan duiken. Je moet je meer zorgen maken over de barracudas omdat deze in tegenstelling tot de haaien wel is mensen aanvallen.

Die haaien die het meest zitten zijn princeshaaien die verder weinig doen
pi_17622905
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:34 schreef ooops het volgende:

[..]

Ga me nou niet jaloers maken, ik heb daar een half jaar gewoond en zou echt meteen weeer teruggaan als ik de kans zou krijgen

Sint Maarten

Over die haaien, die doen niets en zijn erg leuk om mee te gaan duiken. Je moet je meer zorgen maken over de barracudas omdat deze in tegenstelling tot de haaien wel is mensen aanvallen.

Die haaien die het meest zitten zijn princeshaaien die verder weinig doen
Ik zie t aan je avatar!! Das Divi!! Great/Little Bay in de buurt van Bel Air! *zucht*
Ik ben er dus geboren he, en heb er mijn hele leven, tot 2 jaar terug gewoond. Als ik t zo zie....Heimwee.

Ik heb trouwens nooit echt last gehad van de barracudas, en haaien dus helemaal niet. Maar kwallen wel, maard at heb je ook op de wadden, als je al geluk hebt dat t water daar warm genoeg is om in te zwemmen.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:20:36 #30
32213 Marcus22
Nog niet wireless
pi_17678162
quote:
Op dinsdag 9 maart 2004 22:34 schreef ooops het volgende:

[..]

Sint Maarten
Ik heb er ook een half jaar stage gelopen dit geldt ook voor mij!

Tegenwoordig kan je al voor een redelijke prijs (< ¤ 600,-) op en neer naar sxm. Alleen een goedkopen locatie en vervoer (must!) regelen is lastig.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:35:18 #31
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_17678548
Ben nog nooit op de Antillne geweest, maar Schiermonnikoog is toch wel mijn favoriet Lekker dichtbij, prachtige natuur, niet zo druk. Heerlijk
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')