Zeg, kun jij je epilepsie-opwekkend icoon iets minder laten flikkeren?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhmmmm okay
Ow, kreeg je dan een epilepsie aanval ??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:03 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Zeg, kun jij je epilepsie-opwekkend icoon iets minder laten flikkeren?
Ik heb d'r zelf geen last van, maar het is wel flink irritant. En ik geloof dat ze d'r op fok sowieso niet altijd even blij mee zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow, kreeg je dan een epilepsie aanval ??
Ja alles goed, alleen verveling slaat gauw toe.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:03 schreef Cybart het volgende:
[..]
volgensmij maak ik het vager dan het is hoor
hoe is het met mijn broerke?
wat ga jij vanaaf doen?
iuk krijg epilepsie van je icoontjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:02 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
uhmmmm okay
Markie...Heb jij die nieuwe van Cappella al gehoord? ... Ik vind hem erg Gigi hoor, maar wel cool.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Hallo
Tijdje niet geweest hier
een lekker relax avondjequote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja alles goed, alleen verveling slaat gauw toe.
Ik ga maar straks voor de buis hangen, dan naar idols kijken (Boris) en later nog misschien een dvd'tje pakken.
markske!!!!!!!!!!!1quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:06 schreef Markie-Mark het volgende:
Hee Hallo
Tijdje niet geweest hier
Gerdooow!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:10 schreef Gerdo het volgende:
Ja, hoi!.
gerdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:10 schreef Gerdo het volgende:
Ja, hoi!.
Gerdo!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Gerdooow!Of was het nou Sletdowww? Ik ben ook zo vergeetachtig...
![]()
Yaerrúúúúúúúúúúúúúhhh!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gerdooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
hoe was je werk meneer???quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef Markie-Mark het volgende:
Jerre
Ja, je kwam er zelf mee hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:13 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Gerdo!.
Dat luchtmacht meiske?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:14 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg gerdow: hoe ist afgelopen met da meiske??? ik ben waarachtig weer benieuwd.
Is de geweldige bijnaam die ik van mijn zogenaamde "vrienden" heb gekregen, geheel ten onrechte, dat zul je begrijpen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ja, je kwam er zelf mee hoor.Of was dat nou een vriendin/vriend?
Maarja, Gerdooow dan maar, wil de huishetero niet boos maken.
Dan wil ik je voortaan graag Vruchtenyoghurt noemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:17 schreef Gerdo het volgende:
Gerdoow is ok, maar noem me zoals je wilt natuurlijk!.
Sletdooow it is!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:17 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Is de geweldige bijnaam die ik van mijn zogenaamde "vrienden" heb gekregen, geheel ten onrechte, dat zul je begrijpen!. Gerdoow is ok, maar noem me zoals je wilt natuurlijk!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |