is datquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:23 schreef Cazman het volgende:
Volgens mij is het een dikke vent die gewoon seks seks seks denkt
Heeft ie een doppelgänger?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:26 schreef Jerruh het volgende:
hij leek echt enorm op pup...
Mag ik die dan?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
Heeft ie een doppelgänger?!
Sexy![]()
ja, beetje dezelfde schuchtere onchalante blik, beetje alternatief gekleed, alleen deze had een pet op..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeft ie een doppelgänger?!
Sexy![]()
Volgens mij is het.............................................................................................................................................................................................................................AARDVARKquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:24 schreef NathaN het volgende:
[..]
is datniet?
mzzl caz!!! groetuh aan josti!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:36 schreef Cazman het volgende:
ben ook foetsie. tot snel!!![]()
Volgens mij worden dat littekens hoor...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb de zonnenbank voor 't eerst uitgetest ....
*wijst op vuurrode "velugelachtige" plekjes op schouderbladen en vuurrood "vlindervormpje" op kont*
Dat eh... trekt toch weg he?
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:55 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nou, dan moet je je GL maar gauw dumpen he?
Thehe, dan lijkt het net alsof ze m'n vleugels geamputeerd hebben, want ze zitten precies op die plekkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:05 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Volgens mij worden dat littekens hoor...
Lijkt me een heel schattige jongen, die je hier zo beschrijft. En dat kalende, och...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie hem nu voor me als een al kalende jongere
die een hele grote boekenkast heeft, nooit maar dan ook echt nooit tv kijkt
klassieke muziek liefhebber is
rode wijn drinker
en uren kan ouwehoren over de meest slapverwekkende boeken
en zijn versie van goed gekleed is een overhemd met daar nog een gestreepte polo overheen
Dat je behalve vleugels ook ooit een staartje had? Dus misschien dat je stiekum ooit een duiveltje was!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thehe, dan lijkt het net alsof ze m'n vleugels geamputeerd hebben, want ze zitten precies op die plekken
Hmm, wat betekenen die littekens op m'n bipsje dan?!
Dat is de plaats waar je gevorkte staart zat!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:12 schreef Ang3l het volgende:
Hmm, wat betekenen die littekens op m'n bipsje dan?!
Het si al weggetrokkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:14 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat je behalve vleugels ook ooit een staartje had? Dus misschien dat je stiekum ooit een duiveltje was!
Of zit ik nu net te hoog?
foto!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het si al weggetrokkenGelukkig!
Xit nu met chocolademousse in m'n haar.
Nog 5 min wachten.
Chocolademousse?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het si al weggetrokkenGelukkig!
Xit nu met chocolademousse in m'n haar.
Nog 5 min wachten.
uhmmmm okayquote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:59 schreef Cybart het volgende:
jeeeeeej
ik wist wel dat er iets niet klopte
afgelopen maandag was ik bij mijn beste vriend en die zei dat ie niet uitging dit weekend, want er was iets met het voetballen
gisteren sprak ik mijn beste vriendin (die al jaren met mijn beste vriend gaat), en die vertelde dat dat voetbalding gisterenavond was. maar ik meende dat ie naar een verjaardag van iemand van het voetballen moest.
belt ze net op. was het dus gisteren feestavond in de voetbalkantine en vanavond een verjaardag van iemand van het voetballen....
maar ze gaat niet met haar vriend mee en lekker met mij in de kroeg hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |