Je hebt ook alles voor hem overquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:31 schreef Cazman het volgende:
Ben gewoon eens een weekendje meegegaan.
*weep*quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:16 schreef NathaN het volgende:
http://www.sfgate.com/columnists/morford/
read it and weep with laughter
misschien wel te veel :/quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Je hebt ook alles voor hem over
quote:27, NRC, ambitieus, humor, sportief, vrolijk, muziek, literatuur, stijl, goed gekleed, maatschappelijk betrokken, goede baan. Zie daar enkele kenmerken van mijn persoontje.
Het enige dat eigenlijk nog ontbreekt is een lief vriendje. Herken jij je enigszins in mijn "kenmerken" en zoek jij ook naar een vriendje om samen van alles te ondernemen, reageer dan!
Binnenkort een biertje met jou?
Nou, dan moet je je GL maar gauw dumpen he?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou! [afbeelding] De Ideale Man heeft een advertentietje op Expreszo geplaatst!
[..]
gelukkig hebben we een verschillende definitie van ideaalquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:46 schreef Great_Expectations het volgende:
Kijk nou! [afbeelding] De Ideale Man heeft een advertentietje op Expreszo geplaatst!
[..]
idd, zoals goed gekleed. Wat verstaat hij onder goed gekleed?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
gelukkig hebben we een verschillende definitie van ideaal
Bewijs!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
OOPSIE!
Ik ben nog niet helemaal gewend dat het nu op pagina 7 einde verhaal is. En ik doe vaak POST, SEND, en hup weg, dus dan zie ik niet eens dat ie eicht is na mijn postr
Sowwy.....
Ja had een goede reden hoorDe Kapper!
ik zie hem nu voor me als een al kalende jongerequote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
idd, zoals goed gekleed. Wat verstaat hij onder goed gekleed?
Nee want op dit moment is het nog spikey blond met rode punten (ofwel: omdat m'n haar geschoren en geknipt is zie je mijn originele haarkleur overal doorheen komen en bovenop is't nog rood van het verven).quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bewijs!
zeg nerd, was da nou jouw pup die ik gister zag zwalken met zijn fiets bij eindhoven beukenlaan? (hij staarde)?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:10 schreef Ang3l het volgende:
OOPSIE!
Ik ben nog niet helemaal gewend dat het nu op pagina 7 einde verhaal is. En ik doe vaak POST, SEND, en hup weg, dus dan zie ik niet eens dat ie eicht is na mijn postr
Sowwy.....
Ja had een goede reden hoorDe Kapper!
Je beschrijft nu helemaal hoe ikquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zie hem nu voor me als een al kalende jongere
die een hele grote boekenkast heeft, nooit maar dan ook echt nooit tv kijkt
klassieke muziek liefhebber is
rode wijn drinker
en uren kan ouwehoren over de meest slapverwekkende boeken
en zijn versie van goed gekleed is een overhemd met daar nog een gestreepte polo overheen
hij doet me aan iemand denkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
rode wijn drinker
en zijn versie van goed gekleed is een overhemd met daar nog een gestreepte polo overheen
Neh, pup kan niet fietsen!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:16 schreef Jerruh het volgende:
[..]
zeg nerd, was da nou jouw pup die ik gister zag zwalken met zijn fiets bij eindhoven beukenlaan? (hij staarde)?
hij liep!!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neh, pup kan niet fietsen!
En je was al zo smakelijkquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Maar zodadelijk ga ik het "Bitter Sweet Chocolat" verven
wie wie wie?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je beschrijft nu helemaal hoe ikhier zie
![]()
![]()
euhm dat doen we kijken van de weekquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij doet me aan iemand denken.
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en ik mis tim weer enzo.
volgend eweek weer zuipen?.
straks ben ik uitverkocht heurquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:19 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm dat doen we kijken van de week
Nee hij heeft geen fietsquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:17 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hij liep!!!!.
misschien lekke band ofzo en ik liep er straal langs.
Volgens mij is het een dikke vent die gewoon seks seks seks denktquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:14 schreef Cybart het volgende:
[..]
rode wijn drinker
haha. ik moet eerst ff mijn financiele situatie checkenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
straks ben ik uitverkocht heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |