Ruilen voor een foto van jou?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wil je de grote foto's van die franse meneren ook hebben?
you have mailquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:24 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Die heb ik al opgeslagen, maar als je ze op een groter bureaubladformaat hebt, dan graag. Of ik moet mijn G_L vragen of hij het meebrengt uit Parijs..
Ehm...misschien had ik wat specifieker moeten zijn!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:29 schreef Great_Expectations het volgende:
Dit is beav dus post nou maar gauw dat rugby team..
woehahahahaha LOLquote:
Doe jij nou maar eens heel gauw De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) updaten.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
woehahahahaha LOL
dit is TE grappig!
okiquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe jij nou maar eens heel gauw De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) updaten..
doe mij dan maar dezequote:
donequote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Doe jij nou maar eens heel gauw De tweede Fok! HomoMeet komt eraan! (deel 2) updaten..
prima, neem ik hem welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:49 schreef NathaN het volgende:
ik vind die linker veel te dik gespierd, eigenlijk
Dat kan soms wel handig zijn bij Rugby en andere...ehm zaken!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:49 schreef NathaN het volgende:
ik vind die linker veel te dik gespierd, eigenlijk
kijk, jij begrijpt het!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:52 schreef xman het volgende:
[..]
Dat kan soms wel handig zijn bij Rugby en andere...ehm zaken!
Great minds think alike!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
kijk, jij begrijpt het!
Kogelstoten?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:52 schreef xman het volgende:
Dat kan soms wel handig zijn bij Rugby en andere...ehm zaken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |