Oooooohhhh ja dankje!!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
edwin jansen en erik van tijn
ja, maar ik ben niet dom hoor!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En Erik is die blonde toch...?
hahahah das waar ookquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:02 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, maar ik ben niet dom hoor!
![]()
ajuu paraplu!
Ik vind het juist leuk om over homo-dingen te lezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
*hhhhhhhhhhhhhhhh*
Vind je???![]()
![]()
![]()
Nou het is wel leuk, vooral om het eens een keer niet over homodingen te hebben, want zo veel ben ik er ook niet mee bezig. Maar ik zal het in de gaten houden... dan...
Kun je iets precieser zijn in wat je bedoelt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:16 schreef Waxxer het volgende:
Stel he, als ik heel grof doe in een stuk tekst, moet ik dat dan gewoon in mijn weblog zetten?
Ik bedenk citaten waarin erg wordt gevloekt en hele stukken van de tekst zijn eigenlijk ronduit ordinairquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:17 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Kun je iets precieser zijn in wat je bedoelt?.
Tsja... Het hangt er vanaf waarom je zoiets denkt te moeten gebruiken. Of waarom de lezer zijn kostbare tijd zou willen opofferen om dat te lezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik bedenk citaten waarin erg wordt gevloekt en hele stukken van de tekst zijn eigenlijk ronduit ordinair
Nou ik wilde even mijn woede uitenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsja... Het hangt er vanaf waarom je zoiets denkt te moeten gebruiken. Of waarom de lezer zijn kostbare tijd zou willen opofferen om dat te lezen.
"Remember that when you ask someone to read a story you've written, you're asking that person to give you a piece of his life. Minutes - hours - of his life."
Dat mag.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ik wilde even mijn woede uiten
*Ook klaar is met Idols kijken*quote:Op zondag 7 maart 2004 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
Haaai! Ben ik weer!!
Meike, en terecht! Super lekkere Robin blijft nog even. Irma zat op een kruk! Kut tieners, Irma was de beste!!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Haai ik had net twee enorme WTF-momenten
Vertel ik nog welles waarover maar vrolijk me even op
Door de consternatie heb ik even niet gezien wie er weg moest bij Idols, vertel je mij dateventjes?
Nathan!! Je....bent.....jarig?!quote:Op zondag 7 maart 2004 00:11 schreef NathaN het volgende:
Shit, ik ben 28...![]()
Ik heb 'm niet gelezen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Nou ook voor mezelf, van je afschrijven is goed, en dan laat ik in het midden of mensen het interessant vinden. Ik ben mijn ei kwijt en schrijf. Het is leuk als anderen het lezen natuurlijk. Krijg er wel veel reacties op, tot nu toe positief..... Vind je de laatste kunnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |