Hoe bedoel jequote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:30 schreef Mirage het volgende:
Ik denk een soort "knelblaar".
Idd, scary.. vriendin wou direct dat ik naar de dokter ging..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:32 schreef Omkron het volgende:
Ook ooit eens een keer gehad.. scary shit.. ging vanzelf weg..
Je lijkt me vriendin welquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:34 schreef Shirin het volgende:
damn ga naar de dokter man!!!!
straks issie aan het afsterven ofoz!!
Nee, niet echt.. heb hier ook niks om te kunnen maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:39 schreef Omkron het volgende:
Heb je pics..? Niet van je hele geslacht natuurlijk.. maar enkel het plekje..?
Kmoet maar eens een telefoon met camera hebben volgens mij...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:40 schreef H20 het volgende:
[..]
Nee, niet echt.. heb hier ook niks om te kunnen maken.
Niet hier.. bij m'n pa wel.. die woont hier niet zo ver vandaan.. moet toch nog ff d'r uit. Zal es ff kijken of ik dat ding aan de praat krijgquote:Op zaterdag 6 maart 2004 12:45 schreef Omkron het volgende:
webcam...?
WTF?!?!?! Dat is vet scary mann hij is echt aan het afsterven...wat heb je ermee gedaan? Gebitchslappedquote:
Holy shit!!!!!!!quote:
Dat vraag ik me zelf ook af...het is vast niet het huis, tuin en keuken vrijen geweestquote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:40 schreef Omkron het volgende:
Wat hebben jullie dan ongeveer gedaan gisteren... ?
Serieus! naja, je weet hoe dat kan gaan, maar het was echt niet extreem! .. gewoon verkeerde beweging gemaakt ofzoquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:33 schreef piere het volgende:
yeah right!
Heb je nog nooit gesekst ofzo.. komopquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:37 schreef piere het volgende:
nou gelukkig weet ik niet hoe dat kan gaan
dat weleens ja maar hoe je zo'n vlek voor elkaar krijgt?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:52 schreef H20 het volgende:
[..]
Heb je nog nooit gesekst ofzo.. komop
zou me niet vebazen, zo halen ze ook bloedingen van onder een nagel, pijnlijke zaak, hete naald enzo (bij bloeduitstorting onder een nagel, in jou geval hoop ik dat ze een andere methode gebruiken)quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:54 schreef Lexie het volgende:.
Ik zou het lekprikken.
*aansluitquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:03 schreef Roellio het volgende:
Lijkt me gewoon een flinke bloeduitstorting. 't Zal vanzelf wel weer over gaan.
Daar sluit ik me ook bij aan.. gewoon afwachten en ff in de gaten houdenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:20 schreef ondeugend het volgende:
[..]
*aansluit
Ik ben er van overtuigd dat de rampscenario's van hierboven niet nodig zijn. Neemt niet weg dat je het wel even goed in de gaten moet houden natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |