Bijvoorbeeld?quote:stel me er vanalles bij voor.
Ik zie hem al helemaal ingepakt in zo'n latex saunazak zitten....haha...in zijn eentje....masturberend en een masker op. Hij scheert zelfs zijn benen, armen en denk eigenlijk wel alles waar haar groeit. Dat zal wel stroppen als ie een strak latex pakje aanheeft...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:46 schreef vosss het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld?
Een rubber en latex fetish heeft of een rubber en latex fetishist is.quote:een rubber en latex fetish is.
Een secretaresse (goede vriendin van hem) vond het nodig om het mij te vertellen. Ze maakte de afgelopen tijd wat opmerkingen waardoor ik wel benieuwd was wat er aan de hand was. Maar achteraf had ik het niet willen weten. Het is niet ernstig of zo maar zoals ik al zei kijk ik er nu wel even anders tegenaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:57 schreef chocolatemoeze het volgende:
Hoe ben je d'r achter gekomen
Haha...ik wist ook niet precies hoe je dat schreef maar ik heb het nagekeken op internet. Stond er zonder jquote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:58 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Een rubber en latex fetish heeft of een rubber en latex fetishist is.
Hoewel, er zat toch ook een j in dat woord toch ergens?
Das een goeie ja....ik zag hem wel om opslag vragen...zo niet, dan...................quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:01 schreef SPIRO het volgende:
is die chanteerbaar![]()
![]()
Dank je...ben ook niet zo bekend met dit soort dingen...quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:12 schreef Georges het volgende:
Het is overigens 'heeft' en niet 'is'
Nooit zo op gelet eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:42 schreef Sanity11 het volgende:
En heeft ie ook een lekker kontje dan?
Ik heb niet gezegd dat ik het een probleem vind! Ik zei dat ik er nu anders tegen hem aankijk. En natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig! Ik ben een vrouw....quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:47 schreef Fixers het volgende:
Maar wat is nu precies je probleem? Vindt je het bezwaarlijk dat die man graag fetish kleding draagt? Of ben je nu nieuwschierig geworden en wil je er meer over weten? Ik heb totaal geen problemen met mensen die hun seksualiteit 'anders' beleven dan op door de maatschappij opgelegde norm, ben er zelf ook een van.
Ik had ipv probleem beter vraag kunnen gebruik. Dat leest minder aggressief. In wat voor manier ben je nu nieuwschierig geworden? Wil je weten wat sommigen nu zo intteresant vinden aan rubber/latex, wil je weten wat er allemaal te krijgen is, of iets anders?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het een probleem vind! Ik zei dat ik er nu anders tegen hem aankijk. En natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig! Ik ben een vrouw....![]()
Ok dan, je bent een vrouw, hij een man, je bent geinteresseerd in ´m, z´n vrouw niet, zoals ik het bekijk ben jij straks mevrouw Baas in een rubber pakje.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef Happy_Sonic het volgende:
Ik heb niet gezegd dat ik het een probleem vind! Ik zei dat ik er nu anders tegen hem aankijk. En natuurlijk ben ik erg nieuwsgierig! Ik ben een vrouw....![]()
Dan koop je dat toch gewoonquote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:00 schreef Iridium het volgende:
Heb uit nieuwsgierigheid zelf ook eens een lakjasje gepast in een kledingzaak. Trui erover als camouflage en mee het pashokje in. Het jasje zat heerlijk en voelde lekker glad aan![]()
Nee dat weet ie niet....dan hebben we de poppen aan het dansen denk ikquote:Op zondag 7 maart 2004 12:01 schreef _BlOkKiE_ het volgende:
Weet jou baas ook dat jij het weet.
Mijn ouders zijn vrij conservatief en ik denk dat ze een rolberoerte krijgen als ze zouden merken dat ik een lakjas heb/draag dus dat doe ik ze maar niet aan. Ik hoop ooit nog eens een lieve vriendin te treffen die zoiets voor mij wil dragen.quote:Op zondag 7 maart 2004 09:44 schreef Elegy het volgende:
Mwoch, ik woon ook nog thuis, en ik heb een lakrok en een lakcorset
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |