en je bent een man?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:32 schreef krazz het volgende:
Ik heb gister van die hoge All Stars gekocht, je weet wel, die je ook om kunt vouwen zodat je gewoon van die half-hoge gympen krijgt, zoals op het p[laatje hieronder.
[afbeelding]
Nu vroeg ik me hoe jullie deze gypen dragen, dus hoog of laag, en met wat voor broek erboven. Ik ben vooral nieuwsgierig wat jullie erboven dragen wanneer je je All Stars hoog draagt, dus niet omgevouwen.
Ben jij nou een vent?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:32 schreef krazz het volgende:
Ik heb gister van die hoge All Stars gekocht, je weet wel, die je ook om kunt vouwen zodat je gewoon van die half-hoge gympen krijgt, zoals op het p[laatje hieronder.
[afbeelding]
Nu vroeg ik me hoe jullie deze gypen dragen, dus hoog of laag, en met wat voor broek erboven. Ik ben vooral nieuwsgierig wat jullie erboven dragen wanneer je je All Stars hoog draagt, dus niet omgevouwen.
Boven de 18 worden ze volgens mij niet gedragen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:20 schreef krazz het volgende:
is er dan niemand die deze gympen al heeft???
Ik ben 19quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[..]
Boven de 18 worden ze volgens mij niet gedragen.
Oh dan is het boven de twintig denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ben 19![]()
ohja, bretels en gabberquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Alles komt terug, kijk maar naar de nieuwste collecties..
Liepen ze jaaaaren geleden ook mee, oke allemaal net ietsjes anders..
maar veel kleding, kleuren etc. komen weer terug.
God... Het komt weer terug?? En wat dan nog als dat niet zo zou zijn. Jezus he wat maakt dat een fok uit. Als je ze zelf mooi vind, who cares als een of andere franse Haute couture vezel-nicht toevallig vind dat iets maar weer in moet zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Alles komt terug, kijk maar naar de nieuwste collecties..
Liepen ze jaaaaren geleden ook mee, oke allemaal net ietsjes anders..
maar veel kleding, kleuren etc. komen weer terug.
which of course is goodquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:31 schreef chocolatemoeze het volgende:
That's soooo 80's
Mijn persoonlijke mening.. Hoge schoenen bij een man is not done, en dan broek erinquote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Zo loop ik dus niet in de stad ofzo..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:58 schreef Realzm het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening.. Hoge schoenen bij een man is not done, en dan broek erin![]()
Magoed, mijn mening
gave schoenen!quote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
dude dat zijn wijvenschoenenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
waarom heb je vrouwen schoenen aan?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Bij de vrouwenafdeling volgens mijquote:Op donderdag 11 november 2004 18:01 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
gave schoenen!
waar heb je ze gekocht?
Je hebt je broek bij in je schoenenquote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
who cares, welke winkelquote:Op donderdag 11 november 2004 20:22 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Bij de vrouwenafdeling volgens mij
140 euro. Scuurman schoenenquote:Op donderdag 11 november 2004 22:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
ze zijn echt gaaf!
ik wil weten waar ze te krijgen zijn
en zijn ze duur
En.. gevonden?quote:Op donderdag 11 november 2004 22:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
oi oi, wel prijzig
wij hebben hier geen schuurman ofzo
maar ik ga morgen zeker even kijken in de stad
ja we zijn jaloersquote:Op donderdag 11 november 2004 22:23 schreef Doagere het volgende:
Pff, wat een jaloerse mensen!![]()
Schuurman schoenen. tot maat 45 ofzo.
ja, bij maar liefst 1 hele winkelquote:Op zondag 14 november 2004 13:10 schreef Doagere het volgende:
[..]
En.. gevonden?![]()
Zo, niet "zow"quote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
Spuuglelijkquote:
De Wehkamp verkoopt ze weer, tenminste laatste keer dat ik keek zag ik ze er nog tussen staan, ik wil ze ook nog steeds maar ik heb er nu ff geen geld voorquote:Op vrijdag 12 november 2004 18:05 schreef GotC het volgende:
Ik draag de mijne gewoon onder mn spijkerbroek. Boring, but hey!
Zoek nog altijd de orginele zwarte All Stars..(En ja ik heb dat topic erover gezien, maar nog steeds geen zwarte All Stars gevonden)
All Stars zijn best duur ja..maar je loopt er wel een tijd mee! (Ik wel iig! Al zit er nou wel een gaatje bij het rubber aan de achterkant..)
Hé, leuke scheenen, verkopen ze die ook voor mannen?quote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Dat is juist cool, kapotte Converses.quote:nu zijn de blauw grijs en helemaal verneukt, en draag ik nóóít meer.
same herequote:Op zondag 14 november 2004 17:47 schreef TwztId het volgende:
[..]
De Wehkamp verkoopt ze weer, tenminste laatste keer dat ik keek zag ik ze er nog tussen staan, ik wil ze ook nog steeds maar ik heb er nu ff geen geld voor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |