en je bent een man?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:32 schreef krazz het volgende:
Ik heb gister van die hoge All Stars gekocht, je weet wel, die je ook om kunt vouwen zodat je gewoon van die half-hoge gympen krijgt, zoals op het p[laatje hieronder.
[afbeelding]
Nu vroeg ik me hoe jullie deze gypen dragen, dus hoog of laag, en met wat voor broek erboven. Ik ben vooral nieuwsgierig wat jullie erboven dragen wanneer je je All Stars hoog draagt, dus niet omgevouwen.
Ben jij nou een vent?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:32 schreef krazz het volgende:
Ik heb gister van die hoge All Stars gekocht, je weet wel, die je ook om kunt vouwen zodat je gewoon van die half-hoge gympen krijgt, zoals op het p[laatje hieronder.
[afbeelding]
Nu vroeg ik me hoe jullie deze gypen dragen, dus hoog of laag, en met wat voor broek erboven. Ik ben vooral nieuwsgierig wat jullie erboven dragen wanneer je je All Stars hoog draagt, dus niet omgevouwen.
Boven de 18 worden ze volgens mij niet gedragen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:20 schreef krazz het volgende:
is er dan niemand die deze gympen al heeft???
Ik ben 19quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef TheGoldenGirl het volgende:
[..]
Boven de 18 worden ze volgens mij niet gedragen.
Oh dan is het boven de twintig denk ik.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:23 schreef -En4Cer- het volgende:
[..]
Ik ben 19![]()
ohja, bretels en gabberquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Alles komt terug, kijk maar naar de nieuwste collecties..
Liepen ze jaaaaren geleden ook mee, oke allemaal net ietsjes anders..
maar veel kleding, kleuren etc. komen weer terug.
God... Het komt weer terug?? En wat dan nog als dat niet zo zou zijn. Jezus he wat maakt dat een fok uit. Als je ze zelf mooi vind, who cares als een of andere franse Haute couture vezel-nicht toevallig vind dat iets maar weer in moet zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:32 schreef -En4Cer- het volgende:
Alles komt terug, kijk maar naar de nieuwste collecties..
Liepen ze jaaaaren geleden ook mee, oke allemaal net ietsjes anders..
maar veel kleding, kleuren etc. komen weer terug.
which of course is goodquote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:31 schreef chocolatemoeze het volgende:
That's soooo 80's
Mijn persoonlijke mening.. Hoge schoenen bij een man is not done, en dan broek erinquote:Op donderdag 11 november 2004 17:54 schreef Doagere het volgende:
Ik zow..
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]![]()
Zo loop ik dus niet in de stad ofzo..quote:Op donderdag 11 november 2004 17:58 schreef Realzm het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke mening.. Hoge schoenen bij een man is not done, en dan broek erin![]()
Magoed, mijn mening
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |