quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:11 schreef I.R.Baboon het volgende:
Volgens mij heb i mijn persoonlijk record bier niken verbreoken (het buier was gra9s tot het fust op was) en ik ben te lui om m'n spelkfouten te verbeteremn, dus g iik gewon welterusten teegen u allemaal, en ot morgen.
Die is vol.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo, je moet er nog wel voor zorgen dat het eoude deel vol komt hoo.
Niemand die in dat spelfoutengrapje trapt.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:24 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ja hallo, je moet er nog wel voor zorgen dat het eoude deel vol komt hoo.
Welterusten.. Flink veel water drinken alvast..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
fuck ik had niet door dat het ovire dtpoic al vol was eigenlijk.
bnou ja, danin dit deel welteursten allemaal.
Dat zei ik al in hettoipc van lamon.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Welterusten.. Flink veel water drinken alvast..
Ik ga F1 kijken,.
Voor beschouwing is begonnen, 4 uur begint5 de kwalificatie..quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat zei ik al in hettoipc van lamon.
He laat begint F1 eigenlijk>? Opzich in d ik ejht wel leuk, maar iets in me zegdt dat ik beter nu gewon kan gaan lsapen.
Nee, bij nader inzinen hadal ik dat niet. BOvendien is de kwalifitiatie ook niet ZO boeiend. Dan wacht ik liever nog een dageje/quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Voor beschouwing is begonnen, 4 uur begint5 de kwalificatie..
Zonder Joske..
Slaap je al? Nog 5 minuutjes.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 03:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, bij nader inzinen hadal ik dat niet. BOvendien is de kwalifitiatie ook niet ZO boeiend. Dan wacht ik liever nog een dageje/
Nou ja, truste alvast, medemod. Ik duik TOCH maar m'n bed in.
Neuh, een subtiele metafoor voor het feit dat ik maar een beetje semi-bikkel en niet lang aanwezig blijf.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:29 schreef MissHobje het volgende:
Verkouden ??![]()
Dan alvast een goede nachtrust toegewenstquote:Op dinsdag 9 maart 2004 02:34 schreef Lamon het volgende:
[..]
Neuh, een subtiele metafoor voor het feit dat ik maar een beetje semi-bikkel en niet lang aanwezig blijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |