Erg amusant, ik heb vandaag kunnen genieten van twee kennissen die ruzie hadden, en waarvan de 1 een schaar naar de ander gooide.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:38 schreef Tijn het volgende:
Goeieavond, Lamon, hows life?
And it's funny, cause it's true.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Erg amusant, ik heb vandaag kunnen genieten van twee kennissen die ruzie hadden, en waarvan de 1 een schaar naar de ander gooide.
En nu is die ander helemaal van slag en wil de 1 nooit meer zijn, maar die 1 is de kleinzoon van het treinenwinkeltje waar de ander fulltime werkt, en nu heeft de ander tegen de opa van de 1gezegd dat als de 1 nog een keer de winkel binnenkomt de ander per direct ontslag neemt. Het is net een hele slechte soapserie.
Daar ben ik niet zo bang voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:47 schreef Tijn het volgende:
Maar goed, nu maar hopen dat dat soort situaties je geen spiegel voor houden.
Kwaadaardig zijn is zo slecht nog niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:51 schreef Lamon het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo bang voor.
Ik heb meer last van het aapjeskijken syndroom. Ik doe zelf niet mee, maar vind het schouwspel ongelooflijk amusant. (En ik probeer een beetje te stoken, want dat maakt het nog veel leuker, en ze verdienen niet beter.)
Dat werkt bij mij op dit moment wat minder omdat degene die mijn teksten altijd vergezelt van muziek bezig is met het oefenen van een aantal orgelstukken die hij op een bruiloft moet gaan spelen, dus hij heeft geen tijd meer over. Maar da's tijdelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:53 schreef Tijn het volgende:
Kwaadaardig zijn is zo slecht nog niet.
Ik ben trouwens heerlijk muzikaal bezig de laatste tijd, waardoor ik me ondanks alles prima in m'n element voelWat een fantastisch afweermechanisme van me.
Oh ja genoeg, ik moet ook voor school veel maken, dus er rolt bijna elke week wel iets uit m'n handenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:02 schreef Lamon het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk nog leuke stukjes op het internet staan, van uitprobeersels?
Daar sluit ik me volledig bij aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:02 schreef Lamon het volgende:
Maar je hebt wel gelijk, creatief bezig zijn met muziek kan erg relativerend werken. Ik moet het nu even doen met alleen luisteren naar muziek, maar zelfs dat gaat nooit vervelen.
Je gaat me hier waarschijnlijk voor haten, omdat ik denk dat dit jouw minst favoriete is, maar hij sluit helemaal aan bij wat ik doe (alleen ik doe dan de tekstuele kant van de zaak) en het is echt mooi cabaret, tekst en muziek. Ik vind dat nummer De Brandweer echt ontzettend goed. Ik heb em nu meteen opgeslagen!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:11 schreef Tijn het volgende:
Hier in volstrekt willekeurige volgorde wat dingen, LamonDe Brandweer (3-stemmig contrapunt met een contra-clarinet, een hobo en stem als ik het me goed herrinner) Kadootjes van de Sint (kinderhouse liedje ter gelegenheid van Sinterklaas, met echte kinderen) ABCA (elektronische polyritmiek) Trancerock (tsja, whats in a name - treinwerk) '80ies revivalrock (alles wat ik me kan herrinneren van de jaren 80 zit hierin - treinwerk)
Dit is z'n beetje wat ik zo snel bij elkaar kan graaien. De nummers met "treinwerk" erachter, heb ik gemaakt terwijl ik in de trein van school naar huis zat (een ritje van 2 uur). De een leest een boek of de krant en ik doe dit
Hey, dank jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:21 schreef Lamon het volgende:
Je gaat me hier waarschijnlijk voor haten, omdat ik denk dat dit jouw minst favoriete is, maar hij sluit helemaal aan bij wat ik doe (alleen ik doe dan de tekstuele kant van de zaak) en het is echt mooi cabaret, tekst en muziek. Ik vind dat nummer De Brandweer echt ontzettend goed. Ik heb em nu meteen opgeslagen!
Overigens vind ik'80ies rivivalrock ook erg leuk. Bring on the synths.
Maar die Brandweer, wow!
Van wat voor muziek hou jij eigenlijk, sig000?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:17 schreef sig000 het volgende:
Daar sluit ik me volledig bij aan..
Maar Tijn, heb jij dan ook de muziek geschreven voor dit nummer? Want als dat zo is, ga ik echt mijn komende jaren op FOK! spenderen om jouw zover te krijgen om cabaretmuziek te gaan schrijven voor meisjes als dit. Het is namelijk (naar mijn bescheiden mening uiteraard) echt ontzettend goed. Misschien niet heel vernieuwend, maar alles sluit aan, het is echt perfect.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hey, dank jeWelnee, ik haat helemaal niemand, en ik vond het achteraf eigenlijk nog best leuk om te doen. Het concept van De Brandweer spreekt me echter wel het minst aan inderdaad en het was ook een hele klus om me uberhaupt een beetje aan de gang te krijgen.
Hij is idd extreem catchy. Ik vind het ook altijd heerlijk als iets klaar is om het keer op keer op keer te draaien, gepaard in mijn geval met zeer veel drank.quote:En die 80ies revivalrock heb ik trouwens vandaag pas gemaakt. Kheb 'em nu al uren op repeat, iets wat ik altijd doe met nieuw werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |