Heartbreak High? wat is dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:55 schreef Rasing het volgende:
Speelde die kerel niet een x een gastrol in Heartbreak High?
Kijk(anderhalf uur) dan hier eens naar!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 02:07 schreef McGyver het volgende:
't gaat na een minuutje erg vervelen en oh ja als snelspelen een kunst is ja dan is dit het !!!
Ik vind het weinig vernieuwends !!!
Een Australische highschoolsoap, ik geloof dat het tegenwoordig weer wordt herhaald op NLD 2 of 3, des namiddags.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 18:19 schreef Reinald het volgende:
[..]
Heartbreak High? wat is dat?
Hayes was super vet, maar hij had de rest van die gastartiesten van mij best thuis mogen laten. Ik had liever veel meer tommy gezien, net zoals op die st. louis DVD (Die ken je vast ook wel). Ook de stukjes waarbij Tommy Emmanuel soleerde enzo waren natuurlijk wel echt HELS maar niet zozeer mooi. Jammer is ook dat ie classical gas niet deed. Verder leek ie me ook nog slordiger dan op de DVD, en vond ik het een beetje jammer dat ie redelijk depri leek door het weg zijn van zijn familie.quote:Op zondag 29 april 2007 15:45 schreef Messidona het volgende:
En hij is weer weg uit Nederland. Wat is dit een geweldige gitarist zeg! Afgelopen vrijdag hem voor de derde keer zien optreden en het blijft een geweldige ervaring
Hij had dit keer ook enkele gasten meegenomen en niet de minste, namelijk Blue House (2 australische zangeressen, Martin Hayes and Dennis Cahill (Irish-fiddle) en Pat Kirtley (USA fingerstyle kampioen)
Vooral Martin Hayes en Dennis Cahill was voor mij een welkome verrassing. Ademloos zitten luisteren, vooral naar het vioolspel van Hayes
@ VrAnKiE, vond je het ook leuk?![]()
Yay in december in vredenburg!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef VrAnKiE het volgende:
[..]
Hayes was super vet, maar hij had de rest van die gastartiesten van mij best thuis mogen laten. Ik had liever veel meer tommy gezien, net zoals op die st. louis DVD (Die ken je vast ook wel). Ook de stukjes waarbij Tommy Emmanuel soleerde enzo waren natuurlijk wel echt HELS maar niet zozeer mooi. Jammer is ook dat ie classical gas niet deed. Verder leek ie me ook nog slordiger dan op de DVD, en vond ik het een beetje jammer dat ie redelijk depri leek door het weg zijn van zijn familie.
Nu klinkt het net alsof ik het maar klote vond, maar ik vond het zeker wel supervet hoor daar niet van, ik had misschien gewoon iets te veel eisen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |