abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17528062
http://www.gitaarnet.nl/video/fingerpickers/boogie.wmv

check dit filmpie eens van 1 van mijn gitaar helden Tommy Emmanuel

zaterdag 6 maart 2004 @ 02:07:54 #2
87626 McGyver
The king of escape
pi_17528326
't gaat na een minuutje erg vervelen en oh ja als snelspelen een kunst is ja dan is dit het !!!

Ik vind het weinig vernieuwends !!!
McGyver
  zaterdag 6 maart 2004 @ 14:55:32 #3
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_17534566
Speelde die kerel niet een x een gastrol in Heartbreak High?
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_17538156
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 14:55 schreef Rasing het volgende:
Speelde die kerel niet een x een gastrol in Heartbreak High?
Heartbreak High? wat is dat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Reinald op 06-03-2004 21:45:21 ]
pi_17588490
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 02:07 schreef McGyver het volgende:
't gaat na een minuutje erg vervelen en oh ja als snelspelen een kunst is ja dan is dit het !!!

Ik vind het weinig vernieuwends !!!
Kijk(anderhalf uur) dan hier eens naar!

http://webcast.msc.uky.edu/woodsongs-245.wmv
  dinsdag 9 maart 2004 @ 10:35:03 #6
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_17592693
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 18:19 schreef Reinald het volgende:

[..]

Heartbreak High? wat is dat?
Een Australische highschoolsoap, ik geloof dat het tegenwoordig weer wordt herhaald op NLD 2 of 3, des namiddags.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
pi_48259831
Volgende week komt ie weer voor wat optredens in NL, ik ga iig naar doetinchem. Nog meer mensen die naar een concert gaan van deze beste kerel?

Klik! voor een beatles medley

en classical gas tommy emmanuel style
deze is ook leuk!

[ Bericht 13% gewijzigd door VrAnKiE op 12-04-2007 17:01:52 ]
pi_48836529
En hij is weer weg uit Nederland. Wat is dit een geweldige gitarist zeg! Afgelopen vrijdag hem voor de derde keer zien optreden en het blijft een geweldige ervaring
Hij had dit keer ook enkele gasten meegenomen en niet de minste, namelijk Blue House (2 australische zangeressen, Martin Hayes and Dennis Cahill (Irish-fiddle) en Pat Kirtley (USA fingerstyle kampioen)

Vooral Martin Hayes en Dennis Cahill was voor mij een welkome verrassing. Ademloos zitten luisteren, vooral naar het vioolspel van Hayes

@ VrAnKiE, vond je het ook leuk?
pi_48840077
Goede gitarist inderdaad, hoewel niet al zijn liedjes even boeiend zijn.
Amber Streams - Instrumental Progressive Metal
pi_48848896
Wat zijn gitaarspel zo uniek maakt is dat zijn duim onafhankelijk beweegt van de andere 3 vingers van zijn rechterhand, waardoor hij in feite bas en melodie samenspeelt. Hij is eigenlijk de overtreffende trap van Chet Atkins

Verder is hij een goede performer, waardoor hij ook niet muzikale mensen kan boeien.

pi_48988764
quote:
Op zondag 29 april 2007 15:45 schreef Messidona het volgende:
En hij is weer weg uit Nederland. Wat is dit een geweldige gitarist zeg! Afgelopen vrijdag hem voor de derde keer zien optreden en het blijft een geweldige ervaring
Hij had dit keer ook enkele gasten meegenomen en niet de minste, namelijk Blue House (2 australische zangeressen, Martin Hayes and Dennis Cahill (Irish-fiddle) en Pat Kirtley (USA fingerstyle kampioen)

Vooral Martin Hayes en Dennis Cahill was voor mij een welkome verrassing. Ademloos zitten luisteren, vooral naar het vioolspel van Hayes

@ VrAnKiE, vond je het ook leuk?
Hayes was super vet, maar hij had de rest van die gastartiesten van mij best thuis mogen laten. Ik had liever veel meer tommy gezien, net zoals op die st. louis DVD (Die ken je vast ook wel). Ook de stukjes waarbij Tommy Emmanuel soleerde enzo waren natuurlijk wel echt HELS maar niet zozeer mooi. Jammer is ook dat ie classical gas niet deed. Verder leek ie me ook nog slordiger dan op de DVD, en vond ik het een beetje jammer dat ie redelijk depri leek door het weg zijn van zijn familie.

Nu klinkt het net alsof ik het maar klote vond, maar ik vond het zeker wel supervet hoor daar niet van, ik had misschien gewoon iets te veel eisen
pi_51272865
quote:
Op vrijdag 4 mei 2007 00:41 schreef VrAnKiE het volgende:

[..]

Hayes was super vet, maar hij had de rest van die gastartiesten van mij best thuis mogen laten. Ik had liever veel meer tommy gezien, net zoals op die st. louis DVD (Die ken je vast ook wel). Ook de stukjes waarbij Tommy Emmanuel soleerde enzo waren natuurlijk wel echt HELS maar niet zozeer mooi. Jammer is ook dat ie classical gas niet deed. Verder leek ie me ook nog slordiger dan op de DVD, en vond ik het een beetje jammer dat ie redelijk depri leek door het weg zijn van zijn familie.

Nu klinkt het net alsof ik het maar klote vond, maar ik vond het zeker wel supervet hoor daar niet van, ik had misschien gewoon iets te veel eisen
Yay in december in vredenburg!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')