abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17527312
...heel de wereldbevolking donker getint gok ik.

Niet dat ik daar iets tegen heb, maar het wordt wel saai denk ik.

Omdat er altijd wel stelletjes zijn die donker/blank zijn, en die 3/4 kans hebben op ene donker kind, komen er op ten duur meer donkere mensen en zal heel het blanke ras uitsterven.

Slim bedacht he
Kusje
  Milf zaterdag 6 maart 2004 @ 00:28:50 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_17527332
hoe kom je daar nou weer bij?
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_17527405
om half 1 's nachts kan alles...
Alles begint met ambitie...
pi_17527422
Is niet het grootste deel van de wereldbevolking geel gekleurd?
Dura lex sed Lex
pi_17527443
donker is dominant
teken het maar uit:

ik ga er om het wat makkelijker te maken even van uit dat alle kinderen van mixjes donker getint zijn en ga van gem 2 kinderen per stel uit.

dus

ouders: db | bb | bb
kind: d d | b b | b b

<hier tussen kun je een soort van zelfde structuur krijgen: db - bb - bb, maar op een gegeven moment zal daar een keer iets in veranderen, en dan krijg je deze:>

heb ff het aantal stelletjes weer op 3 gezet
hierbij ontstaan op grotere schaal weer meer mixjes uit dus

tweede generatie:
ouders: db | db | bb
kind: d d | d d | b b

enz...

btw d is donker, b is blank

edit: of zie ik dit nu verkeerd?
Kusje
pi_17527493
Je ziet het verkeerd.

Er zijn genoeg "blanke" stelletjes om het "tekort" aan "blanke" kinderen van gemengde ouders op te heffen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_17527514
als je er van uit gaat dat er geen mixjes zijn, dan zou de verhouding (aangenomen van een gemiddeld aantal kinderen per stel) van kleur het zelfde blijven.
Maar gaat er een keer een blanke met een donkere dan is er 3/4 kans dat die kinderen donker worden.

Dan gaat de verhouding van kleur weer naar de donkere kant, enz

natuurlijk zullen er altijd groepen blijven die het graag alleen maar met blanken doen, maar toch de theorie klopt denk ik wel.
Kusje
  zaterdag 6 maart 2004 @ 00:45:10 #8
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_17527527
Is al via een onderzoek aangetoond dat mensen met blond haar ooit verleden tijd zullen zijn.
Om precies dezelfde reden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_17527534
als het zo door gaat is over een paar jaar iedereen chinees hier want zoals die lui daar bezig zijn blijft er geen plek meer over voor anderen...
Alles begint met ambitie...
pi_17527537
Het zou ook nog kunnen dat in de loop der jaren donkere mensen wat lichter van teint worden ivm het klimaat hier.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_17527552
Jah ok...
maar ik heb natuurlijk geen rekening gehouden dat er halfbloedjes bestaan en zo, dus die zouden ook weer meer richting het blanke aan kunnen komen.

Maar als er puur Donker en Blank zouden bestaan, en 3/4 kans dat een kind van een donker/blank stel ook donker zou worden. dan zou in theorie het blanke ras uitsterven.
Kusje
pi_17527558
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 00:45 schreef Jooosie het volgende:
als het zo door gaat is over een paar jaar iedereen chinees hier want zoals die lui daar bezig zijn blijft er geen plek meer over voor anderen...
daarom mogen ze ook maar één kind per gezin.

Kwart miljard mensen in een land, te ziek toch gewoon
Kusje
pi_17527564
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 00:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Het zou ook nog kunnen dat in de loop der jaren donkere mensen wat lichter van teint worden ivm het klimaat hier.
jah ok, maar dat is dan evolutie...

edit: naja dat uitsterven ook, maar het lijkt me dat het veranderen van huidskleur door klimaat een stuk langzamer gaat dan het process wat ik net noemde.
Kusje
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:13:57 #14
49959 SnowBite
deze zin past hier niet helema
pi_17527817
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 00:48 schreef Manweth het volgende:

[..]

daarom mogen ze ook maar één kind per gezin.

Kwart miljard mensen in een land, te ziek toch gewoon
in welk land?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:20:26 #15
87626 McGyver
The king of escape
pi_17527897
China is dat toch al gesteld....

Daar mag je in sommige delen niet meer dan een kind !!!
McGyver
pi_17527901
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:13 schreef SnowBite het volgende:

[..]

in welk land?
Onder welke steen leef jij ?
Have no fear, i is here :D
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:23:30 #17
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17527923
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:21 schreef Terror17 het volgende:

[..]

Onder welke steen leef jij ?
Je zult vermoeden dat je het over China hebt alwaar vier keer zoveel mensen wonen als jij stelt.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17527958
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 00:48 schreef Manweth het volgende:

[..]

jah ok, maar dat is dan evolutie...

edit: naja dat uitsterven ook, maar het lijkt me dat het veranderen van huidskleur door klimaat een stuk langzamer gaat dan het process wat ik net noemde.
Het mengen van rassen (zover die bestaan) is juist positief voor de genenpoel. Hoe diverser de genen die gemixed worden hoe groter de kans dat de sterke genen overblijven. Als je bijna identieke genen mixed krijg je sneller afwijkingen en stilstand in de evolutie.

Overigens is de blanke huidskleur ook niet blank, daar zitten talloze variaties in, net zoals bij negroïde mensen.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:36:02 #19
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17528027
Zo'n vaart zal het zeker niet lopen. Dat betekend dat we al onze dierlijke instinkten moeten negeren en dat lukt de mensheid niet. (dieren maken gewoon onderscheid en ze komen er nog voor uit ook)
Maar de mens durft er niet voor uit te komen.. Nou geloof het of niet maar de meeste mensen kiezen toch voor hun eigen ras..

Wil iederen met een vriend/vriendin van een andere etnische groep zijn vinger opsteken..
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:36:51 #20
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_17528033
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:36 schreef HarryP het volgende:
Zo'n vaart zal het zeker niet lopen. Dat betekend dat we al onze dierlijke instinkten moeten negeren en dat lukt de mensheid niet. (dieren maken gewoon onderscheid en ze komen er nog voor uit ook)
Maar de mens durft er niet voor uit te komen.. Nou geloof het of niet maar de meeste mensen kiezen toch voor hun eigen ras..

Wil iederen met een vriend/vriendin van een andere etnische groep zijn vinger opsteken..

Dude!
Ohja, wat een enorm belachelijke redenering van je. Dieren maken onderscheid omdat het andere soorten zijn. Alle mensen behoren tot één soort.
En ik heb helemaal geen vriendin, maar het zal me weinig boeien als ze van een andere etnische groep komt dan ik (ook al gehad trouwens).
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_17528080
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:27 schreef gelly het volgende:
Het mengen van rassen (zover die bestaan) is juist positief voor de genenpoel. Hoe diverser de genen die gemixed worden hoe groter de kans dat de sterke genen overblijven. Als je bijna identieke genen mixed krijg je sneller afwijkingen en stilstand in de evolutie.

Overigens is de blanke huidskleur ook niet blank, daar zitten talloze variaties in, net zoals bij negroïde mensen.
Precies!

Hoe komt de topicstarter in vredesnaam op de theorie dat donker/blanke stelletjes 3/4 kans hebben op het krijgen van een donker kind!?! Heb je dat helemaal zelf verzonnen???

Kinderen zijn altijd een gemiddelde van de ouders wat de huidskleur betreft. Donker is dus helemaal niet dominant. Het is kind is minstens net zoveel lichter dan de donkere ouder, als het donkerder is dan de blanke ouder (en ik spreek uit ervaring, met een Nederlandse vader, Tanzaniaanse moeder en 2 broers en 1 zus met dezelfde kleur als ik) Sterker nog, TS, als zo'n kind van donker en blanke ouder zelf een kind krijgt met een blanke persoon dan zijn deze kinderen weer zo goed als blank. (ook hier spreek ik uit ervaring met 2 dochters van mijn zus met blauwe ogen, vrijwel blanke huid en donkerblond haar)

Dus... je theorie is waardeloos. Over heel wat jaar is iedereen misschien wel donkerder dan blanke mensen, maar ook weer lichter dan een Afrikaan en genen voor blauwe ogen en blond haar zullen ook niet verdwijnen. Deze eigenschappen komen heus wel weer tot uiting, dus dan krijg je mensen met een mooie gezonde bruine tint, blauw/groene ogen en licht krullend donkerblond haar!

Zo...
  zaterdag 6 maart 2004 @ 01:48:35 #22
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17528157
Een hond is een hond maar een tekkel is geen Duitse herder.. En ik weet niet of die graag met elkaar in een hok kruipen maar het lijkt me dat, dat een diersoort is en meerdere rassen. Net als bij de mens.
Persoonlijk vind ik het hypocriet dat je wel mag zeggen dat je blond haar leuk vindt maar niet mag zeggen dat je er ook graag een blanke huid bij wilt.. Mensen kiezen hun partner op bepaalde eigenschappen en je wordt ook a.h.v. die die eigenschappen gekozen.
En uiterlijk (vraag maar aan de dames en heren) speelt ook een rol. En als je je haar groen verft dan zijn er mensen die dat geen leuke kleur vinden. Sommige mensen houden niet van wit andere houden niet van zwart maar op de een of andere manier kiezen de mensen toch voor een bekende kleur. Is de natuur..
pi_17528228
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:48 schreef HarryP het volgende:
Een hond is een hond maar een tekkel is geen Duitse herder.. En ik weet niet of die graag met elkaar in een hok kruipen maar het lijkt me dat, dat een diersoort is en meerdere rassen. Net als bij de mens.
Wat een... BELACHELIJKE vergelijking!!!
  zaterdag 6 maart 2004 @ 02:04:48 #24
79128 HarryP
mijnCV.com
pi_17528298
quote:
Op zaterdag 6 maart 2004 01:54 schreef P-Style het volgende:

[..]

Wat een... BELACHELIJKE vergelijking!!!
WAAROM vind je het een belachelijke vergelijking..??..
  zaterdag 6 maart 2004 @ 09:46:52 #25
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_17529703
Welterusten allemaal, en voorzichtig aan met de narcotica
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')