Hehe, heb er alleen nog nooit iemand binnen zien zitten. Snap niet dat die kapper al niet lang en breed failliet isquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:31 schreef Rik het volgende:
Idd, en ik was er.
Ziet er niet echt flitsend uit, maar toch vet.
Vooral zo'n kapper op t terrein.
je moet naar het CultuurCafe gaan joh! Daar krijgt elke 100ste klant een gratis bak koffie of thee twv maar liefst 0,33 Euro!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:00 schreef vps het volgende:
zeker of die op de B faculteit hingen
we hebben een kantine juffie er nog een kado gegeven omdat ze jarig was.
Trouwens je moet ze altijd 2 cent fooi geven voor het personeelsuitje naar de efteling, je krijgt toch als student 2 cent korting, heb je tenminste ook niet dat klere kleingeld in je portomonee zitten
En dat voor blijkbaar maar 17,50 . Maar eens even naar die speciaalzaak bij jou om de hoekquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:02 schreef Fliepke het volgende:
Eej lexie, ik ga wel mee vissen.
Vissen is zeker okay
Die kun je natuurlijk ook gewoon meteen opmaken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat voor blijkbaar maar 17,50 . Maar eens even naar die speciaalzaak bij jou om de hoek. Zouden mijn huisgenoten een doosje maden in de koelkast op prijs stellen?
Ze zullen blij zijn dat die maden is in een doosje zitten ipv op jou vleesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:00 schreef Lexie het volgende:
[..]
En dat voor blijkbaar maar 17,50 . Maar eens even naar die speciaalzaak bij jou om de hoek. Zouden mijn huisgenoten een doosje maden in de koelkast op prijs stellen?
Ook leuk, meelwormen die zijn er ook lekker goor uitquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:18 schreef wx het volgende:
[..]
Ze zullen blij zijn dat die maden is in een doosje zitten ipv op jou vlees![]()
ik ga altijd naar die kapper, en hij's bijna altijd volgeboekt....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:09 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Hehe, heb er alleen nog nooit iemand binnen zien zitten. Snap niet dat die kapper al niet lang en breed failliet is
ja die kapper is niet duur hoorde ik, 10euro voor een bijknipbeurt?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:24 schreef L-mo het volgende:
[..]
ik ga altijd naar die kapper, en hij's bijna altijd volgeboekt....
Ik had dr gisteren aan de telefoon, zegt ze. Ja ik heb een topic geplaatst op fok om wat te vragen, want dat moest ik eens van jou doen. ikquote:Op maandag 22 maart 2004 19:50 schreef -moi- het volgende:
fliepke, ik kwam je vriendinnetje ineens in het boris-idols topic tegenhihi, grappig, ik had nog nooit een post van d'r gezien
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:25 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik had dr gisteren aan de telefoon, zegt ze. Ja ik heb een topic geplaatst op fok om wat te vragen, want dat moest ik eens van jou doen. ik.
.
.
.
Ik denk dat hij het maar een matige grap vond.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:09 schreef Mr._T-Rex het volgende:
en wat vond je rijinstructeur (dus de eigenaar van de auto) ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |