Ik zal me maar niet aanmeldenquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:56 schreef DonStefano het volgende:
even schaamloos spam hier neergooien:
[..]
we hebben nog 2 man nodig, anders kunnen we maar 1 team laten deelnemen. Hier misschien iemand nog interesse??![]()
Kijk, das nog eens een goed ideequote:Op woensdag 17 maart 2004 11:26 schreef L-mo het volgende:
En voor Moi; Kom maar eens hier, dan zal ik je kontje eens bonken!![]()
ik merk het jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:18 schreef wx het volgende:
[..]
wat een aanstootgevend icoontje![]()
![]()
whoei een neefje van Plonsquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:56 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik merk het ja
maar ik heb alweer een nieuwe, van kikker (en z'n vriendjes!)![]()
donequote:Op donderdag 18 maart 2004 17:17 schreef DonStefano het volgende:
iemand zin om in dit topic Medisch/gezondheidsrecht te reageren??
Anders vind ik 't zo sneu voor mezelf, een topic met 0 reacties
Sportvissen (in Nijmegen)quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:17 schreef DonStefano het volgende:
iemand zin om in dit topic Medisch/gezondheidsrecht te reageren??
Anders vind ik 't zo sneu voor mezelf, een topic met 0 reacties
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:31 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
done
heheh, ook al zo'n stormlooptopicquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sportvissen (in Nijmegen)
Ik heb er lekker al een hele, pauper.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:39 schreef Lexie het volgende:
Ik heb die kikker eigenlijk altijd wel vervelend gevonden.
Staat hij alleen op die kinderpostzegels en zo?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:23 schreef -moi- het volgende:
[..]
kikker is kei leuk man
wij hebben ze op glazen staan, mijjjjjjjn glazen, die eerst chocopastapotjes warenen er zijn boeken van en knuffelt etc.
![]()
ha! 6 reacties inmiddels!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:36 schreef Lexie het volgende:
[..]
Sportvissen (in Nijmegen)
Ik heb er lekker al een hele, pauper.
met kloons posten telt nie hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:57 schreef DonStefano het volgende:
[..]
ha! 6 reacties inmiddels!
Wie is er nu de pauper eh?!
hehe, nsbknopje, hehequote:Op donderdag 18 maart 2004 22:21 schreef Lexie het volgende:
Ik gok dat er nooit iemand achter komt... Of ik moet even het NSBknopje gebruiken.
je kan van winme ook nie meer verwachten dat is echt met grote voorsprong het meeste rotte os ooit gemaaktquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:00 schreef L-mo het volgende:
[..]
hehe, nsbknopje, hehe
maar even serieus, ik heb zonet redelijk mijn vervangende laptop om zeep geholpen...
Het blijkt namelijk dat het beestje niet zonder permanente voeding kan, dus bij verwijdering van z'n plugje ging ie promt op zwart...
Nu blijkt het ook dat WinME geen JFS gebruikt en dat er redundante HD in zit en dat WinME het nodig vind bij willekeur stuurprogramma's aan te passen... Met als gevolg dat hij nu twee monitoren ziet en geen muis.... gaat lekker dus.![]()
I agreequote:Op donderdag 18 maart 2004 23:07 schreef wx het volgende:
[..]
je kan van winme ook nie meer verwachten dat is echt met grote voorsprong het meeste rotte os ooit gemaakt![]()
Dit is de bevestiging...quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:29 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
I agree
Ballonnen zijn de bomquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:36 schreef DonStefano het volgende:
Iemand opgevallen dat het 't vandaag 4VWO dag was?!
Vroeg me al af waar al die ballonnen goed voor waren, hoor ik net dat 't 4VWOdag was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |