Kan je beter korter schrijven als: Mr._T-Rex != NERDquote:Op zondag 14 maart 2004 18:25 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
* Mr._T-Rex == !NERD![]()
![]()
Van de informatiekunde club?quote:Op maandag 15 maart 2004 01:59 schreef doedelzak13 het volgende:
[..]
Wie van jullie is Sjoerd?
Is dat niet zo'n brillemans van Informaticaquote:Op maandag 15 maart 2004 13:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Van de informatiekunde club?
niemand...
Keine ahnung.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:01 schreef Lexie het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n brillemans van Informatica
Tsja het is maar waar je van houdquote:Op maandag 15 maart 2004 21:51 schreef -moi- het volgende:
check m'n nieuwe icoon, ik hoor er weer helemaal bij![]()
tis de nieuwe fok-hypequote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:53 schreef SG_Tannus het volgende:
[..]
Tsja het is maar waar je van houd
was bij mij toen 3x45 min of 3x30 min dacht ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:03 schreef -moi- het volgende:
[..]
tis de nieuwe fok-hype
weet iemand hoe lang zo'n fitnesscurcus duurt? ik heb em morgen, en ik moet helemaal alleeeeen
ppfff, hoorde al van iemand anders dat het 2u zou gaan duren.... zooo lang joh... dat wordt een hel morgenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:22 schreef Mr._T-Rex het volgende:
[..]
was bij mij toen 3x45 min of 3x30 min dacht ik
(maar dat was wel nog bij het oude sportcentrum)
Sterkte!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:17 schreef -moi- het volgende:
[..]
ppfff, hoorde al van iemand anders dat het 2u zou gaan duren.... zooo lang joh... dat wordt een hel morgen![]()
dankjequote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:50 schreef SG_Tannus het volgende:
[..]
Sterkte!!
Ik had hem vanmiddag! Het gelul van die vent duurt ongeveer 1 uur en 15 min. daarna mag je nog ff 45 min voor jezelf aanklooien. en dat was het wel zo'n beetje
ja ik heb al eeuwen terug die afspraak gemaakt... toen ben ik na mn tentamen naar t sportcentrum gesjeest... maar ik denk dat ik volgend jaar geen sportkaart meer neem.. ik doe er niks mee...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:53 schreef DonStefano het volgende:
dat jullie er allemaal tussen gekomen zijn zeg!!
Wilde me ook inschrijven vorige week Maandag, maar toen ik om 9 uur 's morgens de lengte van de rij zag heb ik me toch maar bedacht
0wned!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:04 schreef L-mo het volgende:
Kut sshn.
Krijg net een brief binnen, kort samengevat:
"We hebben een klacht m.b.t. uw computer binnen gekregen,
illegale disibutie van copyrighted materiaal."
Paar details: van 9 tot 29 feb. een bepaalde film aanwezig in mijn kazaa share.
Nu moet ik binnen een week bellen om te zeggen wat ik eraan gedaan heb om het op te lossen, anders sluiten ze de boel af![]()
![]()
wat een aanstootgevend icoontjequote:Op maandag 15 maart 2004 21:51 schreef -moi- het volgende:
check m'n nieuwe icoon, ik hoor er weer helemaal bij![]()
Bquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:19 schreef 44PJ3 het volgende:
A. is dit net nijmegen topic? B. of staat KU voor iets dat wel met nijmegen te maken heeft maar niet in het algemeen?
KU staat voor Katholieke Universiteit. Maar iedereen is op zich welkom hoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:19 schreef 44PJ3 het volgende:
is dit net nijmegen topic? of staat KU voor iets dat wel met nijmegen te maken heeft maar niet in het algemeen?
Ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:19 schreef 44PJ3 het volgende:
is dit net nijmegen topic? of staat KU voor iets dat wel met nijmegen te maken heeft maar niet in het algemeen?
ik val afquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:24 schreef L-mo het volgende:
[..]
Ja.
Dit is het topic voor mensen die aan de Uni of hogeschool studeren.
wij doen niet moeilijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:23 schreef Lexie het volgende:
[..]
KU staat voor Katholieke Universiteit. Maar iedereen is op zich welkom hoor.
hee, een ex-student, welkom!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:25 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
ik val af, ik heb maandag me studie opgezegt. Nouja
![]()
dan maar.
hihiquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:26 schreef L-mo het volgende:
[..]
wij doen niet moeilijknouja, soms.
Ow, en die klacht is al afgemeld
En voor Moi; Kom maar eens hier, dan zal ik je kontje eens bonken!![]()
grapje hè
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:25 schreef 44PJ3 het volgende:
[..]
ik val af, ik heb maandag me studie opgezegt. Nouja
![]()
dan maar.
we hebben nog 2 man nodig, anders kunnen we maar 1 team laten deelnemen. Hier misschien iemand nog interesse??quote:Interne veldvoetbalcompetitie KUN
Wil je niet alleen trainen maar ook al wedstrijden spelen? Die mogelijkheid bestaat er nou ook. Vanaf eind maart tot begin juni wordt er op de KUN een interne veldvoetbalcompetitie georganiseerd. Hierbij spelen twee 9-tallen op een half veld tegen elkaar. Uiteraard willen wij van FC Kunde daarbij niet ontbreken en hebben daarom besloten om met een paar teams (afhankelijk van de belangstelling) mee te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |