hoe weet je dat??quote:Op zaterdag 6 maart 2004 13:55 schreef Lexie het volgende:
[..]
Dat schreef je vroeger zeer ook al in de "mijn vriendjes en vriendinnetjes"..
spelbreker!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:03 schreef -moi- het volgende:
[..]
hee dat at ik altijd tussen de middag als ik op wintersport ging vroegermaar volgens mij ga ik nu ook kotsen als ik t weer zou nemen...
ik ga trouwens niet dat lijstje invullen hoor![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 14:20 schreef wx het volgende:
[..]
spelbreker!![]()
Vrouwen die Bier drinken zijn juist hartstikke stoerquote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:19 schreef -moi- het volgende:
Favo drank: ijsthee, en drank qua alcoholisch? ehm.. bier.. ja ik weet het ik ben een vent.
wat vind jij een breezergirl?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:21 schreef vps het volgende:
[..]
Vrouwen die Bier drinken zijn juist hartstikke stoer
ik weet die wel te waarderen in elk geval!
Beter dan breezuhgirrLS
Fliepke is een breezerb0y dus pas maar opquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:44 schreef vps het volgende:
daar zijn al hele forums op fok vol over om het hier over te hebben,
zoek maar eens op fok (via google) en breezergirl
hihi coolquote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:21 schreef vps het volgende:
[..]
Vrouwen die Bier drinken zijn juist hartstikke stoer
ik weet die wel te waarderen in elk geval!
Beter dan breezuhgirrLS
arme fliepkequote:Op zaterdag 6 maart 2004 16:55 schreef wx het volgende:
[..]
Fliepke is een breezerb0y dus pas maar op
valt wel mee, het eerste jaar doe je maar 1of 2 vakken van bedrijfswetenschappen, dus vooral rechten. En je krijgt heel veel vrijstellingen voor bepaalde vakken van bedrijfswetenschappen. Het is eigenlijk gewoon rechten, met wat bedrijfswetenschappen, maar vooral rechten. En je doet er 1,5 jaar langer over, dus per jaar is het niet veel zwaarder dan 1 studie.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:51 schreef Jooosie het volgende:
Ik ga volgend jaar op de KUN Recht & Management studeren...
Is het echt zo zwaar als iedereen zegt of valt het wel mee??
IDD.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:23 schreef vps het volgende:
oh vandaar die opmerking,
ging er vanuit dat op deze forum geen brEeZuH/boys/GiRls zaten
verkeerde gedachte blijkbaar
Ja en zij kan het weten :pquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:56 schreef -moi- het volgende:
[..]
valt wel mee, het eerste jaar doe je maar 1of 2 vakken van bedrijfswetenschappen, dus vooral rechten. En je krijgt heel veel vrijstellingen voor bepaalde vakken van bedrijfswetenschappen. Het is eigenlijk gewoon rechten, met wat bedrijfswetenschappen, maar vooral rechten. En je doet er 1,5 jaar langer over, dus per jaar is het niet veel zwaarder dan 1 studie.
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 19:44 schreef SG_Tannus het volgende:
[..]
Ja en zij kan het weten :p
Maar ik heb gehoord dat het het tweede jaar precies andersom was
jaaa superrr! we waren nog even naar de diogones geweest, maar t was echt superduf daar, dus daar zijn we toen maar 10 minuutjes gebleven ofzoquote:(was weer gezellig donderdag of niet -moi-??)
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef DonStefano het volgende:
*meldt*
Moet ik nu ook zo'n KU2 ding invullen??
JA NATUURLIJK!
Ow en Joosie, volgens mij valt Recht & Management wel mee. Overigens vind ik het wel echt een nepstudie, ga dan gewoon of Rechten of Bedrijfswetenschappen doen, maar allebei een beetje...
niks tegen halve studies hè!
Mooi dan heb ik niks gemistquote:Op zondag 7 maart 2004 00:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
jaaa superrr! we waren nog even naar de diogones geweest, maar t was echt superduf daar, dus daar zijn we toen maar 10 minuutjes gebleven ofzo
waar blijft je lijst?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:56 schreef DonStefano het volgende:
*meldt*
Moet ik nu ook zo'n KU2 ding invullen??
Ow en Joosie, volgens mij valt Recht & Management wel mee. Overigens vind ik het wel echt een nepstudie, ga dan gewoon of Rechten of Bedrijfswetenschappen doen, maar allebei een beetje...
excuses voor m'n late antwoord :'(quote:Op zondag 7 maart 2004 11:44 schreef L-mo het volgende:
[..]
waar blijft je lijst?![]()
hihi me2!quote:Op zondag 7 maart 2004 13:52 schreef DonStefano het volgende:
[..]
...
Favo kledingsmerk: ik stimuleer de kinderarbeid in Azie, Nike dus
...
ik weet het, het is eeen oud berichtquote:Op zaterdag 6 maart 2004 01:04 schreef wx het volgende:
Volgens mij heb jij hem als hanno ingevuld, met je string IIIIEEEEEEEWWWWWWW
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |