ja, opslaan en terugmeppen is een dom hippievakquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:16 schreef wx het volgende:
[..]
vind ik ook dan hebben we geen opvinden en terugslaan meer
Kun je dat niet zelf dan ? Die zuk je toch wel gewoon bij het stadion kunnen kopenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
Hee DonStefano,
kun jij twee kaartjes regelen voor NEC -AJAX in april?
Tegenwoordig is dat nie meer zo makkelijk... met al die ganzenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:38 schreef Lexie het volgende:
[..]
Kun je dat niet zelf dan ? Die zuk je toch wel gewoon bij het stadion kunnen kopen
Ben je nu eniesee fan???quote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
Hee DonStefano,
Moet ik even kijken, maar ik denk dat 't me wel moeten lukken jaquote:Op zaterdag 27 maart 2004 12:36 schreef Fliepke het volgende:
Hee DonStefano,
De regelneefquote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:54 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Moet ik even kijken, maar ik denk dat 't me wel moeten lukken ja
I hope so, maak ik weer eens iemand blijquote:Op zaterdag 27 maart 2004 20:46 schreef L-mo het volgende:
[..]
De regelneef
Hmm dat posten onder een andere naam knopje lijkt niet echt te werken...quote:Op zondag 28 maart 2004 12:25 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
[..]
I hope so, maak ik weer eens iemand blij
Lekkere bug isquote:Op zondag 28 maart 2004 12:26 schreef KaatjeNDMMB het volgende:
[..]
Hmm dat posten onder een andere naam knopje lijkt niet echt te werken...
Viel wel mee het was 1-1, 1e helft voor nak 2e helft voor NECquote:Op zondag 28 maart 2004 14:09 schreef Lexie het volgende:
Naar NEC? Na die ongelofelijke afgang gisteren zou ik er geen geld meer aan spenderen.
En terecht...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:44 schreef -moi- het volgende:
ik wil ook wel naar nec-ajaxmaar ik denk dat die nec supporters me in elkaar gaan slaan als k ga juigen als ajax scoort
Als je er nou vanuit gaat dat NEC de 0 houdt... dan kan je dus gewoon gaanquote:Op zaterdag 27 maart 2004 13:44 schreef -moi- het volgende:
ik wil ook wel naar nec-ajaxmaar ik denk dat die nec supporters me in elkaar gaan slaan als k ga juigen als ajax scoort
Zodra het c.a. 20 C is dan gaan wequote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:44 schreef DonStefano het volgende:
Leuk idee, count me in!
Alleen moet ik dan wel dat hele tyfusend van TvA naar dat park lopen *kuch* *kuch*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |