bek dicht modehomo,quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:55 schreef EvisU87 het volgende:
Een sloeberige skater, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel... Ga es werken ofzo, dan kan je tenminste die lelijke kleding nieuw kopen zwerver
laat dat soort mensen in hun eige sop gaarkooken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:57 schreef Spiller het volgende:
Zegt meneer die shirtjes van 200 euro koopt welke vervolgens niet passen :/
Ga jij eerst is nadenken alvorens andere mensen voor zwerver uit te maken omdat ze efficient met hun geld omgaan.
uit 87, en dan die nickname.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:55 schreef EvisU87 het volgende:
Een sloeberige skater, als ik ergens niet tegen kan is dat het wel... Ga es werken ofzo, dan kan je tenminste die lelijke kleding nieuw kopen zwerver
Haha je hebt geen geld voor nieuwe overseas, maar hebt wel veel evisu liggen? Geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef datachild het volgende:
[..]
bek dicht modehomo,
ga zelf een baan zoeken , ik heb all werk,
trouwens dat logo wat je heb bij je naam is evisu toch ?
heb ik zat van ligen maar vind het GAY en lelijk daarom draag ik het niet!
En nog iets ik vraag om broeken die nieuw zijn of 1 keer gedragen dus nog steeds vrijwel nieuw.
..gedist..
No offence maar Evisu is het dus totaal NIET meer. Skatekledig is trouwens ook niet mijn ding.quote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
Haha je hebt geen geld voor nieuwe overseas, maar hebt wel veel evisu liggen? Geloof je het zelf?En ik heb een baan, verdien trouwens ook veel meer dan jou kan ik je vertellen.
zeik niet zo , als iemand een trui heeft of wat dan ook en die draagt em niet meer maar hij is nog goed waarom zou je em dan niet kopen voor een prijsje, dan heeft die persoon van wie die trui was weer wat geld ervoor en heeft weer ruimte in de kast , en iemand anders is er blij meequote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
Haha je hebt geen geld voor nieuwe overseas, maar hebt wel veel evisu liggen? Geloof je het zelf?En ik heb een baan, verdien trouwens ook veel meer dan jou kan ik je vertellen.
Ok een baan heb je dan *zeg je*quote:Op zondag 7 maart 2004 13:58 schreef EvisU87 het volgende:
[..]
rofl, je bent op zoek naar overzeas kleding en noemt hém een modehomo?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:58 schreef datachild het volgende:
[..]
bek dicht modehomo,
ga zelf een baan zoeken , ik heb all werk,
trouwens dat logo wat je heb bij je naam is evisu toch ?
heb ik zat van ligen maar vind het GAY en lelijk daarom draag ik het niet!
En nog iets ik vraag om broeken die nieuw zijn of 1 keer gedragen dus nog steeds vrijwel nieuw.
..gedist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |