Was 1 van 1e solos die ik kon spelen, maar ik vind Focus - Sylvia toch mooierquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:19 schreef dantes_inferno86 het volgende:
The Eagles-Hotel Calafornia
Gary Moore-still got the blues
pink floyd-comfatrly numb
focus-hocus pocus
black sabbath-wicked world
Niet helemaal mee eens..quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:47 schreef DaFan het volgende:
Ik vind Pink Floyd - Shine on you crazy diamond erg goed. Eerst een lang gitaarsolo, dan wat zingen, dan een saxofoonsolo, dan nog wat muziek, dan weer een gitaarsolo...heerlijk.
De live-versie is, natuurlijk, het best.
Ja en t laatste deel van deel 2 vind ik een van de mooiste delen....voorloper van de lounge muziekquote:Op zondag 14 maart 2004 16:53 schreef DaFan het volgende:
Damn he 2 delen, samen 25 minuten...bbl
Hij is nog niet helemaal afgelopen...maar hij is geweldig...wow.
De liveversie die ik heb is maar 1 deel, waar 1 en 2 een beetje samenzitten. Maar de complete CDversie is idd beter! Bedankt voor de tip!quote:Op zondag 14 maart 2004 17:58 schreef Luca_Brasi het volgende:
[..]
Ja en t laatste deel van deel 2 vind ik een van de mooiste delen....voorloper van de lounge muziek![]()
Welke vind je nou beter?
Liveversie is dacht ik parts 1 t/m 7, terwijl het album het nummer opdeelt in 1 t/m 5 en 6 t/m 9. Zijn dus eigenlijk 9 delenquote:Op zondag 14 maart 2004 19:52 schreef DaFan het volgende:
[..]
De liveversie die ik heb is maar 1 deel, waar 1 en 2 een beetje samenzitten. Maar de complete CDversie is idd beter! Bedankt voor de tip!
Ja op het album staat hier:quote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Liveversie is dacht ik parts 1 t/m 7, terwijl het album het nummer opdeelt in 1 t/m 5 en 6 t/m 9. Zijn dus eigenlijk 9 delen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |