Dan open je die toch lekker zelfquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
Nooit is er een topic over een mooie tentoonstelling. Geen topic over Picasso, Lichtenstein, Warhol of een andere pionier.
Heb ik gedaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:55 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan open je die toch lekker zelf
Dat is mijn punt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:57 schreef Xilantof het volgende:
denk dat de naam ook niet echt bijdraagd
De kunst van prikkelende topictitels.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:09 schreef Vodka_Lime het volgende:
hoe t fuck kom ik hier nu weer terecht, en wat doe ik hier... ga je je afvragen..
Open een topic.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:11 schreef LomarVe het volgende:
Owwww, neee! Ik zou graag wat meer willen filosoferen over leuke kunstenaars...maar op dit moment ben ik wat trager, i.v.m. draaierige ogen (vraag me niet hoe het kan) maar il wil GRAAG! Warhol vink briljant, Armando ook, Rothko, Botticelli, Mondriaan enz enz....zullen we eens ff brainstormen over een kunstenaar? een lijstje maken met interessante kunstenaars?
nee hoor,quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:08 schreef tong80 het volgende:
Dit sub-forum laat de mensen koud.
Feedback vind ik zelf ook wel een leuk woordgrapje.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:44 schreef DISC0 het volgende:
Alle forums (of fora?) hebben normale namen: 'nieuws & achtergronden', 'seksualiteit', 'politiek', 'muziek', 'school & studie' etcetera.
Maar bij 'literatuur en kunst' moet er ineens een woordgrapje van gemaakt worden of zo...
"Literatureluurs"......![]()
dat deed ie toch ook?!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
Karel Appel zei al. 'Ik kloot maar wat aan.'
Ik zal jou nu een wereld laten zien.. iets wat jij nooit voor mogelijk hebt gehouden!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:52 schreef tong80 het volgende:
Nooit word ik geattendeerd op goede nieuwe kunstenaars. Nooit is er een topic over een mooie tentoonstelling. Geen topic over Picasso, Lichtenstein, Warhol of een andere pionier.
Nooit en te nimmer plaatst de mod een prikkelend topic.
Wordt het niet tijd om de titel van dit Forum te veranderen zodat het wordt wat het in potentie inzich heeft ?
Literatureluurs. Mijn god. Hoe serieus moeten we daar mee omgaan.
Karel Appel zei al. 'Ik kloot maar wat aan.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |