Ohquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:53 schreef Whitebeer het volgende:
Dat spreekt toch voor zich!! Volgens mij is dit gewoon binnen de regels en legaal.
Ik heb dit zelf eigenlijk altijd zo gedaan.
Gammaquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:53 schreef Whitebeer het volgende:
Dat spreekt toch voor zich!! Volgens mij is dit gewoon binnen de regels en legaal.
Ik heb dit zelf eigenlijk altijd zo gedaan.
Ik kan me daar NIETS bij voorstellen. Ik steek mijn beide handen in het vuur dat je dat verkeerd begrepen hebt. Met een 3sterren-abo kan je in 5 aaneengesloten zones reizen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:08 schreef Kremers het volgende:
Edit: Het staat zelfs op de GVB site dat het zo moet![]()
![]()
Misschien een beetje onduidelijk geschrevenquote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kan me daar NIETS bij voorstellen. Ik steek mijn beide handen in het vuur dat je dat verkeerd begrepen hebt. Met een 3sterren-abo kan je in 5 aaneengesloten zones reizen.Algemener: Met een X-sterren-abo kun je in (2X-1) aaneengesloten zones reizen.
Nee. Nog een keer. Voor X zones heb je X+1 strippen nodig, of een abonnement van (X+1)/2 sterren. Naar boven afgerond. Dus voor 5 zones betaal je 6 strippen, of je hebt een 3-sterrenabo nodig. Voor 6 zones betaal je 7 strippen en heb je een 4 sterren abo nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:50 schreef paella het volgende:
een X sterren abo is voor X+1 zones, wat op een strippenkaart X+2 strippen is (eigenlijk raar...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |