Zojuist in de lift stond er een handtasje; ik als moralist dat tasje meenemen voordat 1 of andere junk/kutkind het vindt, met als doel de eigenaar op te bellen en het tasje terug te bezorgen.
Tasje doorgezocht maar kan geen enkel adres vinden en een zoektocht n.a.v. haar naam (Ouassima M'Hamdi; je verzint het niet
![]()
.) leverde tot nu toe ook nog niets op.
Zal wel komen omdat het een allochtoon is, zelfs haar verblijfsdocumenten zitten in haar tas.
Ik zou er dus min of meer voor kunnen zorgen dat ze het land uitgezet wordt
![]()
.
Verder zit er nog 50 euro, een makeuptasje en in(!) haar portemonnee een gebruikt(!) wattenstaafje, dus denk wel dat ze hem graag terug zou hebben.
![]()
Anyweg, ze had ook een gsm in het tasje zitten, ik wilde daar iemand van opbellen om zo het adres te achterhalen, maar ze heeft alleen maar Kolali's, Majid's, Malika's, Mostafa, Mzian's en Nazir's in haar adresboek staan en als ik érgens geen zin in heb, dan is het wel in een gesprek met (waarschijnlijk) andere allochtonen, die me toch niet zullen begrijpen of denken dat ik haar telefoon gejat heb.
Jaja, generalisatie blabla, maar ik heb er simpelweg geen zin in, dus hoe vind ik die meid zonder eerst een tolk in te schakelen?