Waarom dit soort rigoreuze maatregelen nemen nu meteen. Als zoiets net gebeurd is kan je er nauwelijks rationeel over denken.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:21 schreef milagro het volgende:
Geen tips.
Hij is een lul,zal het ms op "zenuwen voor de grote dag, angst voor het defintieve"gooien, maar bullshit dus..
Afzeggen die handel, en van daar uit kijken hoe het verder moet, nee, hoe jij het verder wil.
Hij is uitgewild voorlopig.
Kom op zeg. Je kunt hem toch niet meer vertrouwen op deze manier.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:26 schreef ursel het volgende:
Als je hem vertrouwd.. gewoon door laten gaan. En in trouwakte opnemen dat mocht het nog keer gebeuren en je gaat alsnog scheiden dat kosten op zijn rekening komen..![]()
Hoeveel relaties zijn er waar het vertrouwen 100% is ? Er zijn ook andere manieren om vertrouwen te schaden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Kom op zeg. Je kunt hem toch niet meer vertrouwen op deze manier.
Daarom niet te overhaast reageren. Je verkeert nu waarschijnlijk in een soort shocktoestand waardoor je relativeringsvermogen danig is aangetast.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:27 schreef broken het volgende:
Het is inderdaad pas begin deze week gebeurt. In ieder geval alvast bedankt voor jullie snelle reacties, doet me goed.
Hij nam toch ook rigoreuze maatregelen ?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:25 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Waarom dit soort rigoreuze maatregelen nemen nu meteen. Als zoiets net gebeurd is kan je er nauwelijks rationeel over denken.
Een succesvol huwelijk dat begint met vreemdgaan is zelfs volkomen kolder.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:29 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Hoeveel relaties zijn er waar het vertrouwen 100% is ? Er zijn ook andere manieren om vertrouwen te schaden.
Een relatie met 100% vertrouwen is bijna een utopie.
En wanneer is dat vertrouwen volgens jou dan terug gewonnen ?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:34 schreef milagro het volgende:
[..]
iemand die je niet kan vertrouwen moet je niet tyrouwen, die mag jouw vertrouwen eerst maar eens gaan terugverdienen vooraleer er weer een gelofte van trouw kan worden afgelegd..
Niet mee eens. Een zoen is in mijn ogen ook intiem. Ik zou het niet als "niet meer dan een zoen" opvatten. Hij heeft er open voor gestaan, en dat kan dus nog wel eens gebeuren. Laat je dit over je kant gaan, dan is het de volgende keer misschien een stapje verder.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 14:20 schreef Copycat het volgende:
Ik weet dat het klote is, maar een zoen is niet meer dan dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |