abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17514463
Er gaan zeer sterke geruchten dat Madonna weer een tournee gaat doen. Daar ik een enorme Madonna fan ben en haar nog geen enkele keer live heb mogen aanschouwen (ik was een keer ZO dichtbij, damn!) wil ik er deze keer alles aan doen om er bij te kunnen zijn!

Daarom richt ik me tot jullie, de experts die vaker naar een concert zijn geweest van een groot artiest, of misschien zelfs naar één van Madonna zijn geweest?

Hoe kom je het makkelijkst aan goede kaarten? Ticketservice? Waar moet ik rekening mee houden? Wat als ze Nederland weer over slaat? Waar kan ik dan het beste kaarten bestellen? Hoe bestel ik ze überhaupt het beste? Hoe kom ik vooraan te staan?

Kortom, help een concert-n00bie!
pi_17514499
Schrijf je in voor de mojo nieuwsbrief, dan hoor je 't minimaal 1 week van tevoren dat de voorverkoop begint en dan is het een kwestie van als 1e bij het postkantoor staan of gokken dat je er via internet of telefoon doorkomt.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 15:01:22 #3
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17515760
Houd eerst eens de Madonne site in de gaten, en kijk waar ze optreedt.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_17516504
Ja, goed de sites in de gaten houden. Zorgen dat je een creditcard bij de hand hebt op de dag van kaartverkoop en bestellen maar. Zet de wekker zodat je al iets vroeger op de site zit en het moet lukken.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 16:17:30 #5
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_17517885
Ik zou bij een concert van een artiest als Madonna gewoon naar het postkantoor gaan, denk ik. Heb te vaak verhalen gehoord over onbereikare ticketservice site enzo, en dan kun je wel al op de site zijn, maar als de server plat gaat, dan kun je alsnog niet bestellen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Angel_of_Dth op 05-03-2004 16:18:45 (Typefoutje) ]
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  vrijdag 5 maart 2004 @ 18:52:55 #6
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_17521350
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 16:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik zou bij een concert van een artiest als Madonna gewoon naar het postkantoor gaan, denk ik. Heb te vaak verhalen gehoord over onbereikare ticketservice site enzo, en dan kun je wel al op de site zijn, maar als de server plat gaat, dan kun je alsnog niet bestellen.
Ja zo stond ik een keer voor de Nieuwe muziekhandel in Amsterdam alwaar bleek dat het kassading het niet deed. De luiaards die thuis waren gebleven hadden wel kaartjes gescoord via de telefoon...
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_17521798
vooraan staan? Gewoon zorgen dat je als eerste (smiddags al) voor de hekken of deuren van het stadion of hal bent zodat je als eerste naar binnen mag (meestal gaan de deuren ongeveer 1 a 2 uur voor een concert begint open. Daarna moet je naar voren rennen en sta je helemaal vooraan. Maar vaak moet je dan dus wel uuuuuuuren wachten! Maarja, je bent fan en je wilt wat.

Een andere goede methode is iemand kennen die in de desbetreffende hal werkt en jouw misschien backstage kan laten enzo.
pi_17547222
1 iemand thuis laten zitten met internet en telefoon
1 iemand naar het postkantoor
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
  zondag 7 maart 2004 @ 05:41:20 #9
17486 Tedkees
Kan gebeuren he...
pi_17550122
Grens wissel kantoor is vaak ook een goed idee. Vaak een stuk minder druk dan 't postkantoor, en ook gewoon ticket service :-)
Just because you're paranoid, doesn't mean they're not after you
  zondag 7 maart 2004 @ 22:12:53 #10
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_17563613
De laatste twee tips zijn wel heel erg useful. Dara had ik nog niet aan gedacht! Iedereen bedankt.

Sites hou ik al nauwlettend in de gaten. het is nog niet eens officieel bevestigd, dus ik ben benieuwd. Ik heb zelf helaas geen credit card, maar een vriend van me wel. Ik hoop dat ik met hem kan regelen dat hij thuis blijft en via een site probeert en ik naar een GWK-tje ga. En elkaar op de hoogte houden! Mocht het dan toevallig toch zo zijn dat we alletwee kaarten hebben, is dat ook wel weer te verslijten!
pi_17563681
Gewoon Fok! in de gaten houden. Als Madonna gaat touren word dat hier ook wel bekend.

Tenzij ze het heel erg goed geheim houden tot vlak voor de voorverkoop, maar dat zal wel niet lukken

Edit: En houd er ook maar rekening mee dat ze misschien NIET in Nederland op gaat treden, dat deed ze tijdens haar vorige tour iig niet....

[ Bericht 10% gewijzigd door calvobbes op 07-03-2004 22:24:31 ]
  maandag 8 maart 2004 @ 11:18:38 #12
69950 MadGuy
Fever Ray
pi_17570640
Haha ik denk dat ik het eerder weet dan FOK! En ik hou er zeker rekening mee dat ze niet in Nederland komt. Het zou zaken wel makkelijker maken, maar goed, het mag de pret ook weer niet drukken.

Ik denk wel dat we deze keer een grotere kans hebben!
pi_17636264
gewoon vroeg voor de deur staan.
Later pater,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')