abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:53:20 #1
82560 Ruud_Gullit
Feijenoord Rotterdam 4 life!
pi_17512688
Ik heb eergisterenavond via ABN Amro Internetbankieren een bedrag overgemaakt naar een Postbank-rekening. Maar nu zie ik dat het geld nog steeds niet is afgeschreven van m'n rekening, terwijl er nu een beetje haast bij begint te komen, als het voor vanavond nog steeds niet is gebeurd. Er staat dat de opdracht nog niet uitgevoerd is, maar nu wou ik graag weten wanneer dat dan wel gebeurd. Ik meende dat het binnen maximaal 1 á anderhalve dag zou moeten gebeuren. Weet iemand hoe lang het precies duurt?
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:55:21 #2
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_17512720
Wat moet Ruud Gullit met een ABN-AMRO rekening? Zullen ze blij mee zijn in Rotterdam...
  vrijdag 5 maart 2004 @ 12:55:43 #3
82560 Ruud_Gullit
pi_17512734
pi_17512856
2 dagen ( bij ons )
pi_17513624
Euhh.... je bedoelt dat het geld nog steeds niet is afgeboekt, omdat het nog niet is uitgevoerd?
Dan moet je het toch eerst uitvoeren?
Enige reden dat ik kan bedenken waarom het nog niet is uitgevoerd is dat ABN Internetbankieren een storing heeft? Maar dat denk ik dus niet.

Geld overmaken en wanneer dit is afgeboekt van je ABN, en dan naar postbank, duurt ongeveer 2 werkdagen. Ik had op 3 maart geld overgemaakt van ABN naar postbank. En het was vandaag bij de postbank bijgeschreven.
pi_17513699
Als je aangeeft dat je het geld direct over wilt boeken gebeurt het meteen
Ik neem aan dat je voor dat postbankgironummer (galgje iemand?) een P hebt gezet?

En de postbank is zo snel dat je overboeken vanaf nu nog 5 werkdagen duurt
  vrijdag 5 maart 2004 @ 14:15:10 #7
82560 Ruud_Gullit
pi_17514573
quote:
Op vrijdag 5 maart 2004 13:34 schreef Matchy het volgende:
Geld overmaken en wanneer dit is afgeboekt van je ABN, en dan naar postbank, duurt ongeveer 2 werkdagen. Ik had op 3 maart geld overgemaakt van ABN naar postbank. En het was vandaag bij de postbank bijgeschreven.
Ik heb ook op 3 maart de opdracht verzonden, dit was s'avonds. Duurt het excact 48 uur? Want dit gaat om een pakketje, dat meteen op de post wordt gedaan zodra het geld overgemaakt is. En als het geld pas na 5 uur binnen is, kan ik tot dinsdag wachten op m'n pakketje. . (Kut-TPG )
En ik heb uiteraard een P gezet voor het rekeningnummer.
  vrijdag 5 maart 2004 @ 21:34:44 #8
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_17524484
het afschrijven moet direct gaan. als dat niet gebeurt kan dat zijn omdat het een geschedulede betaling is (betaling is voor in de toekomst gepland), ook kan het zijn dat je saldo niet toereikend, je rekening is bevroren, of er een andere reden is. wat de reden ook is, als je de bank belt weet je het. als ik zelf overmaak naar giro-nummers wordt het er altijd direct afgeschreven. het duurt dan wel weer een paar dagen eer het er op de giro bij is
  vrijdag 5 maart 2004 @ 21:39:27 #9
82560 Ruud_Gullit
pi_17524568
Huh, nu snap ik het niet meer. Is het nou 2 dagen of meteen? De opdracht is 3 maart s'avonds verzonden, en staat bij : "in behandeling zijnde betalingsopdrachten". Maar intussen is het geld er nog steeds niet afgeschreven. M'n rekening is niet bevroren ofzo, en m'n saldo is ook toereikend, dus.
pi_17526420
Afboeken van je rekening zal gelijk gebeuren, mits het niet na 17.00 vrijdag is (althans in weekend gebeurd er niets). Of je hebt wat fout gedaan bij de boeking. Niet op verzenden gedrukt? Of een andere datum?
Als dat niet het geval is, dan is er iets fout gegaan en als goed is kan je de nog niet uitgevoerde opdrachten deleten. En dan weer opnieuw invoeren?
.
Maar een overboeking naar een andere rekening duurt ongeveer 2 werkdagen voordat ie bij de andere rekening is bijgeboekt, tenzij je een spoedbetaling had gedaan.
  zaterdag 6 maart 2004 @ 00:37:14 #11
82560 Ruud_Gullit
pi_17527444
F*ck, ik zie het al. Ik sta toevallig ff rood, en daardoor kan ie niet overboeken? Wat is dat voor onzin, valt dit te omzeilen?
  zaterdag 6 maart 2004 @ 11:14:48 #12
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_17530644
Ja.
Saldo zo ver aanzuiveren, dat het weer toereikend is.

Hopelijk had je dit antwoord ook zelf kunnen verzinnen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 6 maart 2004 @ 11:17:12 #13
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_17530669
Kan er niet al te veel over zeggen vanwege me huidige werk. Maar er zijn wat storingen tussen de postbank. Interpay en de andere banken op dit moment.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')