ja nu je het zegt, alleen wordt het weinig gebruiktquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:15 schreef Waxxer het volgende:
barrel is toch een informeel, Nederlands woord?
this charming manquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:24 schreef NathaN het volgende:
Will nature make a man for me yet?
bronquote:AMSTERDAM De sport heeft homoseksuele
idolen nodig.Dat heeft voorzitter Erica
Terpstra van sportkoepel NOCNSF gezegd
in een toespraak op een conferentie
over discriminatie op het sportveld in
Amsterdam.
Terpstra gelooft dat homoseksualiteit
ook voor amateursporters taboe blijft
als zij zich niet kunnen spiegelen aan
voorbeelden.De strijd van NOCNSF tegen
discriminatie blijft volgens Terpstra
vruchteloos als homoseksuele sporters
niet uit de kast komen.
"Homoseksuele sporters integreren
niet,ze verbergen zichzelf en dat is
een enorm probleem",aldus Terpstra.
Tegen de tijd dat G_E en ik in Z. zijn, zijn jullie natuurlijk al weer terugquote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:49 schreef Waxxer het volgende:
aaawwww ja maar hoe komen jullie zo gauw hier dan? Jullie zijn van harte welkom![]()
![]()
Mzwjah, ennuh auto rijjuh *hik* dazz nie zo goe iedee, nu.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:49 schreef Waxxer het volgende:
aaawwww ja maar hoe komen jullie zo gauw hier dan? Jullie zijn van harte welkom![]()
![]()
Tegen de tijd dat jij klaar bent met optutten rijden er geen treinen meer deze kant op.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat G_E en ik in Z. zijn, zijn jullie natuurlijk al weer terug
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:52 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat jij klaar bent met optutten rijden er geen treinen meer deze kant op..
wij nu dus bijna ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh. Nou. Dan moeten we dat gauw elders doen he. Laat ik mijn wintersportfoto's zien
Trouwens ik ben dus samen met mijn zusje naar huis gereisd en we zaten wat te kletsen, toen liep er een vrouw voorbij. Wij zaten op de banken bij zo'n deur en begint die vrouw te braken. Zooooo smerig, die geluiden uit haar keel en het geklater op de grond, echt ieuuuwwwwww, wij gingen zelf bijna over onze nek
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:57 schreef Great_Expectations het volgende:
Dan stap je maar met verwarde haren op de trein, mij best..
Vroeger, als kleuter, lag ik altijd dubbel van het lachen om de volgende mop:quote:Op vrijdag 5 maart 2004 23:54 schreef Waxxer het volgende:
Oh. Nou. Dan moeten we dat gauw elders doen he. Laat ik mijn wintersportfoto's zien
Trouwens ik ben dus samen met mijn zusje naar huis gereisd en we zaten wat te kletsen, toen liep er een vrouw voorbij. Wij zaten op de banken bij zo'n deur en begint die vrouw te braken. Zooooo smerig, die geluiden uit haar keel en het geklater op de grond, echt ieuuuwwwwww, wij gingen zelf bijna over onze nek :'(
G_E, je Harry Potter image, wat doe je?!quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:00 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Vroeger, als kleuter, lag ik altijd dubbel van het lachen om de volgende mop:
D'r komt een man een kroeg binnen, en roept "een vork, snel! een vork!" De barman geeft 'm een vork, en de man zoeft de kroeg uit. Een paar minuten later komt-ie terug, en roept "snel, een rietje, een rietje!"
"Maar wat is er dan?" vraagt de barman.
"Nou," antwoordt de man, "d'r heeft iemand op straat gekotst, maar de harde stukjes zijn nu op.".
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E, je Harry Potter image, wat doe je?!
quote:Op zaterdag 6 maart 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
Volgens mij is Waxje al weg gegaan zonder op ons te wachten
ja... wat moeten we nu?!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |