Ik ben onderwegquote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:20 schreef beaverhausen het volgende:
jij was toch douchen?
tuurlijk heb je geen tic G_E!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 20:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik heb geen tic..
quote:http://www.nukomix.nl/actualiteit.html
Op 20 december is een belangrijk konijn uit de Nieuwe Nederlandse strip naar de konijnenhemel vertrokken. Aart was het konijn van Mark Hendriks en Maaike Hartjes. Maaike heeft zelfs een magazinetje over hem getekend dat in beperkte oplage te verkrijgen was, met een zakje originele Aart keuteltjes er bij. Toen al een collector's item, en nu zeker nog meer. Werkgroep NuKomix zal Aart's aanwezigheid en inspiratie node missen.
hmm studeer jij ook in Tilburg aan de UVT??quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef Ang3l het volgende:
And we're back!! (like anyone cares)
ja, lees terug snuggel, ik vroeg je indirect ergens wat (een pagina terug)quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:14 schreef Ang3l het volgende:
And we're back!! (like anyone cares)
*proest*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:20 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, lees terug snuggel, ik vroeg je indirect ergens wat (een pagina terug).
en moet ik nou werkelijk op cybart en dergelijke wachten totdat er gereageerd wordt op evenzo saaie teksten?.
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:29 schreef tech het volgende:
[..]
*proest*
Groeten aan Tim, Jerruh!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
[afbeelding].
heeey tech
ow ik spring nu in de auto naar heytse.
*tech duw*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 21:53 schreef tech het volgende:
Okee, kan het geouwehoer nou ophouden? De laatste 20 minuten alsmaar onzinnige posts!!!! Kappen nou!
Ik heb het ooit es gedaan aan een stap-voor-stap lijstje dat ik ergens op internet had gevonden. Was wel specifiek voor Win98.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:00 schreef Coolboy het volgende:
[..]
*tech duw*
Iemand nog tips voor als je je pc totáál opnieuw gaat installen?!
*hele waslijst al heb* echt van die dingen die je over het hoofd ziet dus..
Ben het zat, staat way 2 veel open ik wil mijn diskjes opnieuw indelen etc.
Ohw, di's trouwens de 2e keer pas dat ik post op het 'vernieuwde', liever: veranderde forum![]()
Ik ben gewoon een Muts daarinquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb het ooit es gedaan aan een stap-voor-stap lijstje dat ik ergens op internet had gevonden. Was wel specifiek voor Win98..
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:00 schreef Coolboy het volgende:
[..]
*tech duw*
Iemand nog tips voor als je je pc totáál opnieuw gaat installen?!
*hele waslijst al heb* echt van die dingen die je over het hoofd ziet dus..
Ben het zat, staat way 2 veel open ik wil mijn diskjes opnieuw indelen etc.
Ohw, di's trouwens de 2e keer pas dat ik post op het 'vernieuwde', liever: veranderde forum![]()
Alles goed, thxquote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:06 schreef tech het volgende:
[..]
[afbeelding] @ Coolboy
Alles goed? Vergeet je e-mail niet te backuppen... (Outlook: .pst bestand; Outlook Express: .mbx bestand)
Je bent nog steeds welkom op het vernieuwde maar (nog) niet verbeterde Fok!
Binnen een bepaalde korte tijd (minuut?) mag je het bericht aanpassen, zonder dat het erbij komt te staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 22:14 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy pastte het vorige bericht aan, maar staat helemaal niet dat het ge-edit is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |