Iemand die experimenten onderging. Het is of een homo, of een jood, of een zwarte man, het is geen vrouw, dat is het enige dat zeker is, ook al schenen negerinnen beter te reageren op de experimenten, nou ja beter, ze bleven langer in leven over het algemeen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie?
nee nee nee, John Doe is op zoek naar zijn verleden. V weet precies wat er is gebeurd, hij is namelijk de enige overlevende van het hele project, hij is er slimmer uitgekomen dan dat hij erin ging, en hij is een echte anarchist die de Staat constant ondermijnt.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:53 schreef Cybart het volgende:
een soort John Doe?
(niet dat ik dat kijk, vandaar de waarschijnlijk stomme vergelijking)
en nu ben ik thuis en moet ik van niet vrolijk naar vrolijk gaan
dan had ik het inderdaad terecht foutquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:00 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee nee nee, John Doe is op zoek naar zijn verleden. V weet precies wat er is gebeurd, hij is namelijk de enige overlevende van het hele project, hij is er slimmer uitgekomen dan dat hij erin ging, en hij is een echte anarchist die de Staat constant ondermijnt.
Hij is gewoon een terrorist.
En succesvol.
was there ever any doubtquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan had ik het inderdaad terecht fout
nou heel af en toe dan...toch..wel...ofzo...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:03 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
was there ever any doubt
ik ben ziekelijk vrolijk vandaag... m'n dag verloopt gewoon... goed...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:06 schreef Cybart het volgende:
[..]
nou heel af en toe dan...toch..wel...ofzo...
dank je welquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben ziekelijk vrolijk vandaag... m'n dag verloopt gewoon... goed...
dus ik geef je het voordeel van de twijfel, en zeg dat er ergens, ver weg, verscholen in een donker vochtig plekje, wel een kleine kanst aanwezig was dat je het misschien wel eens bij het juiste eind had kunnen hebben.
[gay-modus]quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:09 schreef Cybart het volgende:
[..]
dank je wel
ow... dat wil/moet ik zien..quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
[gay-modus]
now put on a happy face and dance!
Doei!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:39 schreef Vlarp het volgende:
Hoi
.... en doei
Ik ben er pas zondag avond weer.. ga naar Aart z'n verjaardag, blijf daar slapen. Ga dan meteen door naar Friesland en ben pas zondag weer thuis...
*meenietweet*quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Is het erg als ik niet weet wie Aart is?
Ik hoop 't nie want ik weet ook nie wie Aart isquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Nee hoorquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Ga anders mee naar de verjaardag vanquote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Een gewone vriend of een plakkerige vriend?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 18:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee hoor
Is een goeie vriend van me ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |